מכבי חיפה לא מציגה יכולת טובה כבר מספר מחזורים, אך הקבוצה של ברק בכר ידעה להיות יעילה ולנצח, עד אתמול (שבת). הירוקים ספגו הפסד ביתי ראשון העונה - 2:0 למכבי פ"ת ועלולים לאבד את הפסגה לראשונה מזה תקופה ארוכה, במידה שמכבי ת"א תנצח מחר (20:45) בטדי את בית"ר ירושלים.
מעבר להפסד, חיפה רחוקה מלהרשים. בכר מבין כי יש לו בעיה לא קטנה במשחק, והעובדה שדולב חזיזה נעדר בשלושת המחזורים האחרונים היא תירוץ טוב. גם ניקיטה רוקאביצה הפצוע לא מוסיף שקט נפשי לבכר, שאתמול נאלץ להסתדר גם ללא חלוץ נוסף - דוניו.
2 צפייה בגלריה
צ'ארון שרי
צ'ארון שרי
ייעדר לתקופה ארוכה? שרי
(צילום: ראובן כהן)
ואם זה לא הספיק, צ'ארון שרי, שפתח בהרכב, נפצע במפשעה והחשש כי הוא ייעדר תקופה ממושכת. רק לאחר בדיקות שיעבור הבוקר תתברר חומרת פציעתו. אעיד חבשי, שזכה לצ'אנס בהרכב על חשבונו של עופרי ארד, כבש את השער העצמי שהוביל ל-1:0, ויחזור לספסל כבר מול בני יהודה. גם מוחמד אבו פאני, באחד המשחקים החלשים שלו העונה, היה 'רך' מאוד באמצע.
"מאוד מתסכל ומאכזב להפסיד, אבל אין מה לעשות צריך להתרומם ממשחקים כאלה", אמר שחקן בקבוצה. "הפנים למשחק הבא. אסור לנו לקרוס ולאבד את הראש ברגע האמת. הכל תלוי רק בנו".
2 צפייה בגלריה
מכבי חיפה
מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה המומים אחרי ההפסד
(צילום: ראובן כהן)
חיפה ספגה אתמול את הפסדה החמישי העונה, ומדובר בנתון מדאיג מאוד לקבוצה שחולמת על תואר האליפות. לקראת המשחק מול בני יהודה במחזור הקרוב, חזיזה ישוב להרכב ורוקאביצה לסגל.