שביעות רצון בהפועל באר שבע בעקבות התיקו 1:1 נגד מכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד. הייתה זו הפעם השנייה בה פגשו שחקניו של יוסי אבוקסיס את האלופה מאז מונה המאמן לתפקידו וגם בפעם הקודמת נפרדו הקבוצות באותה התוצאה בטוטו-טרנר.
במועדון זוכרים עדיין את ההפסד 2:0 למכבי תל אביב בתחילת העונה, אז אימן עדיין ברק בכר את הקבוצה. בבאר שבע מודעים לעליונות של הצהובים שגם נראו עדיפים אתמול, אבל מעודדים מהעובדה שהצליחו לחלץ נקודה. היה זה גם התיקו הרביעי הרצוף של הקבוצה מאז החזרה מפגרת הקורונה ופתיחת משחקי הפלייאוף העליון. בשבת מקווה באר שבע לרשום ניצחון על מכבי חיפה.
2 צפייה בגלריה
ז'סואה
ז'סואה
ההבטחה של הסוכן התגשמה. ז'וסואה
(צילום: עוז מועלם)
מעט אחרי שנפתחה הליגה החליטה הפועל באר שבע לצרף את ז'וסואה הפורטוגלי. סוכנו הקפריסאי דמטריס זנונוס הבטיח אז לראשי המועדון: "הוא יהיה השחקן הכי טוב בקבוצה בעמדה שלו". עד פגרת הקורונה היו חילוקי דעות בנוגע ליכולתו, אך כעת, חמישה משחקים לאחר הפגרה (כולל אחד בגביע), מניחים במועדון שהנבואה של הסוכן התגשמה.
ז'וסואה, שבמהלך הפגרה הסכים להאריך את חוזהו בעונה נוספת למרות קיצוץ משמעותי בשכרו, הפך לשחקן המשמעותי והדומיננטי בקבוצה. אתמול, למרות משחק פחות טוב, הוא הצליח באמצעות שער נפלא למנוע מבאר שבע הפסד.
2 צפייה בגלריה
אבוקסיס וז'וסואה חוגגים
אבוקסיס וז'וסואה חוגגים
אבוקסיס לא הפסיד למכבי ת"א מאז מינויו
(צילום: אורן אהרוני)
ביום רביעי האחרון עזר שער של ז'וסואה לבאר שבע להעפיל לגמר הגביע ובשלושת משחקי הפלייאוף הקודמים הוא הספיק לכבוש עוד שער. בסך הכל הוא כבש שלושה שערים מתוך ארבעת שערי השדה של קבוצתו מאז סיום פגרת הקורונה. לכך יש להוסיף שער ברבע גמר הגביע נגד מכבי חיפה במשחק האחרון שהתקיים לפני הפסקת המשחקים ורשם ארבעה שערים בששת משחקיה האחרונים של קבוצתו.
"הוא גאון כדורגל", אמרו בבאר שבע בסיפוק על הפורטוגלי, שגם ספג את הכרטיס הצהוב ה-12 שלו העונה, מה שיגרום לו להחמיץ את המשחק נגד בית"ר ירושלים בליגה.