מכבי חיפה תחל את המסע האירופי שלה עם משחק ביתי בסמי עופר, כשתארח את ז'לייזניצ'אר הבוסנית ב-27 באוגוסט. גם מחזיקת הגביע הפועל באר שבע תזכה לארח, אך באצטדיון המושבה, את דינמו באטומי הגיאורגית. בית"ר ירושלים תתארח אצל טאוטה מאלבניה.
הירוקים, שפתחו אתמול את העונה תחת ברק בכר עם ניצחון 0:1 בחוץ על עירוני קריית שמונה במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו, לא אמורים להתקשות מול הבוסנים שסיימו את העונה במקום השני בליגה המקומית.
3 צפייה בגלריה
חגיגת מכבי חיפה
חגיגת מכבי חיפה
במכבי חיפה לא אמורים להתקשות
(צילום: אפי שריר)
3 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
משחק ביתי, אבל במושבה. יוסי אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
זו תהיה הפעם השלישית שז'לייזניצ'אר פוגשת קבוצה ישראלית, אחרי שבמוקדמות ליגת האלופות בעונת 2010/11, בה הפועל ת"א הגיעה לשלב הבתים, האדומים מחצו את הקבוצה הבוסנית עם 0:6 בסיכום. שנה לאחר מכן, מכבי ת"א לא התקשתה וכבשה שמונה שערים ללא מענה לרשת של יריבתה.
באטומי הגיאורגית, יריבתה של באר שבע, סיימה כסגנית האלופה בליגה שלה. העונה הנוכחית במדינה כבר החלה, כשאחרי תשעה מחזורים באטומי מדורגת במקום השני בטבלה, מרחק נקודה מהפסגה. הניסיון האירופי של הגיאורגים מוגבל והם זכו רק בתואר אחד בהיסטוריה - גביע ב-1997/98.
3 צפייה בגלריה
אימון הבכורה של אוראל דגני בבית"ר
אימון הבכורה של אוראל דגני בבית"ר
בדרך לאלבניה. בית"ר ירושלים
(צילום: בית"ר ירושלים)
בית"ר, הקבוצה הישראלית היחידה שתשחק בחוץ בסיבוב המשחקים הקרוב, קיבלה את טאוטה, שאמנם סיימה רק במקום החמישי בליגה שלה, אך זכתה בגביע, ולכן העפילה למוקדמות הליגה האירופית. הקבוצה של רוני לוי תשמח לשמוע שהאלבנים מעולם לא עברו סיבוב בליגה האירופית או בצורתו הקודמת, גביע אופ"א - ובית"ר תנסה "לעזור" להם להמשיך ברצף.