מכבי תל אביב תארח מחר (רביעי, 20:15) את הפועל חדרה במטרה להשיג ניצחון ליגה חמישי ברציפות. האלופה תקווה למעידה של מכבי חיפה בדרבי מול הפועל (20:45) על מנת לעלות למקום הראשון.
מאמן מכבי ת"א פטריק ואן לוון אמר לקראת המשחק: "אנחנו מנסים לשחק בכל המשחקים בהתאם לתוכנית מסויימת. לא תמיד זה הולך לפי איך שאתה מתכנן, יש יריבה, אבל אני חושב שנתחיל את המשחק עם הרבה התלהבות ואנרגיה לעשות את את העבודה. אנחנו מתכוננים כמו לכל משחק, עובדים על רעיונות טקטיים, על דברים שעבדו פחות טוב במשחקים הקודמים, וזו הדרך בה אנחנו מתכוננים".
1 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
(צילום: ראובן שוורץ)
על כך שחלק מהקבוצות נוטות להסתגר נגד האלופה: "כל קבוצה מגיעה עם תוכנית משלה. אנחנו לא יכולים להשפיע על זה אלא רק לשחק את המשחק שלנו, להגיב לכך, לשחק בקצב מהיר יותר, עם קבלת החלטות מהירה יותר. זה משהו שצריך להתמודד איתו, מכבי תמיד צריכה להתמודד איתו ואנחנו מכינים את עצמנו לכך". על הפער מהפסגה אמר ההולנדי: ,הקבוצה שלנו מוכנה לשחק בכל משחק. אנחנו מסתכלים על כל משחק בצורה נפרדת כדי לוודא שנשיג את התוצאה שאנחנו רוצים".
קפטן הקבוצה שרן ייני אמר: "קורא לכל האוהדים ללכת להתחסן נגד קורונה בשביל שנוכל לחזור לשגרה, אנחנו השחקנים שמחים מאוד לקבל הקלות במתווה הבידוד".
על המשחק עצמו אמר: "מצפה לנו משחק קשה מול חדרה וכל נקודה חשובה למאבק האליפות, אנחנו צוברים ביטחון ממשחק למשחק ויש לנו עוד במה להשתפר. אנחנו משחקים בשביל לקחת תארים ואנחנו מסתכלים רק על עצמנו ולהיות מרוכזים במשימות שלנו לפני כל משחק. מעדיפים ל"הרוג" את המשחק כבר בהתחלה אבל לא כל משחק הוא קל".