המשטרה העלתה הילוך בחקירת פרשת האיומים על עומר אצילי, שחקנה החדש של מכבי חיפה, וזימנה את אשתו אור למסירת עדות במשטרה לאחר איומים שקיבלה. נראה שבמשטרה יבקשו גם מאצילי למסור עדות.
מתברר כי רימון ההלם שהונח אתמול (שלישי) בפתח הבית של הוריו של אצילי, הוא רק חלק קטן ממסכת איומים שמתרחשת בימים האחרונים. מתברר כי מי שקיבלה לא מעט איומים היא דווקא אשתו של אצילי שאליה נשלחו הודעות, וגם שיחות טלפון מאיימות.
4 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
אצילי. סיטואציה לא נעימה
(צילום: עוז מועלם)
באחת ההודעות שנשלחו נכתב: "שידחוף את ההתנצלות שלו לתחת. זה הרבה מעבר. לא הבנת? מכבי חיפה זה החיים שלנו ואנחנו מוכנים ללכת הכי רחוק בשבילה. אם זה באמת מעניין אותך מה יהיה, תשאלי את יוסי בניון מה היה פה לפני כמה שנים, אישתו רעדה לצאת מהבית. אנחנו לא נפגע בכם פיזית, אבל תצטרכו לתת תשובות לילד שתוציאו אותו מהגן למה יש פה הרבה אנשים שצועקים לאבא ומה זה פדופיל".
"ועוד אחרי שאח שלו הגיבור (אצילי) החליט לפתוח את הפה, זה כבר הרבה מעבר לכדורגל, אנחנו הולכים למרר לכם את החיים", עוד נכתב. "ואת יכולה להעביר את ההודעה כמו שהיא ישר למשטרה. אנחנו מבינים שהוא על סף חתימה במכבי ומכינים לכם כמה הפתעות לכבוד זה. שהשקט של הסגר לא יבלבל אתכם, אנחנו נחזיר לכם את פרשת הקטינות ישר לפרצוף. אנחנו מכירים את האנשים שמדברים איתכם ונותנים לכם ערבויות שיהיה בסדר, הם ייעלמו כמו שצצו. אל תדאגי, אחרי שהוא יחתום לא יהיו יותר הודעות, את כבר תראי אותנו בעיניים".
4 צפייה בגלריה
עומר אצילי מול אור אינברום
עומר אצילי מול אור אינברום
צוות חקירה מיוחד מונה לטפל ברשה. אצילי
(צילום: עוז מועלם)
צוות חקירה מיוחד במרחב איילון מונה לטפל בפרשייה, וכבר אתמול חלה התקדמות בחקירה לאחר שבאיסוף מצלמות האבטחה בסביבת הבית בחולון הבחינו החוקרים באופנוע שהחוקרים חושדים כי יש לו קשר לרימון ההלם.
במשטרה בודקים מספר כיווני חקירה, ולמרות כתובות הנאצה וההודעות שנשלחו כביכול מכיוון אוהדי מכבי חיפה – במשטרה לא פוסלים אפשרות שגם מדובר פה בניסיון סחיטה.

חוגג ניסה לשכנע את אצילי לחתום בבית"ר

מיד אחרי שנודע לבעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, על הנחת רימון ההלם בבית משפחתו של עומר אצילי, הוא מיהר להתקשר לנציגיו והציע להם לחתום בכל זאת בבית"ר.
חוגג מאוד רצה לצרף את אצילי, אולם הסחבת באישור השייח בן חליפה כבעלים בהתאחדות לכדורגל, יחד עם לחץ של בני משפחת אצילי לבחור במכבי חיפה, גרם לכך שהקשר הודיע כי החליט לעבור לקבוצה של יעקב שחר.
4 צפייה בגלריה
תמונת משה חוגג
תמונת משה חוגג
חוגג. היה נחוש לצרף את אצילי
(צילום: עוז מועלם)
בעקבות האיומים שספגו אצילי ואשתו ממי שהזדהו כאוהדי מכבי חיפה, יחד עם גרפיטי הקשור בפרשת "הכדורגלנים והקטינות" שמאיים עליו שלא להגיע לחיפה, בבית"ר עוד ניסו לבצע מהלך, למרות שאצילי סיכם אצל הירוקים ואמור להיות מוצג היום.
במקביל, עשרות אוהדי בית"ר ניסו לתפוס את אצילי, שהחליף מספר טלפון בעקבות האיומים האחרונים, והעבירו לו מסר באמצעות מקורביו: "רק אצלנו תהיה מלך, בחיפה יעשו לך את המוות. בוא רק לבית"ר".
4 צפייה בגלריה
הפגנה נגד החתמת אצילי במכבי חיפה
הפגנה נגד החתמת אצילי במכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה מפגינים נגד החתמת אצילי
(צילום: שאול גולן)
בנושא אחר, אנטואן קונט, שיצא לצרפת לקראת הדיון המשפטי שלו, ביקש מבית"ר להשתחרר, אולם זה יקרה רק אם ימצא קבוצה שתשלם לבית"ר דמי העברה עליו.
פורסם לראשונה: 06:57, 13.01.21