שמונה ימים בלבד לפני פתיחת עונת 2020/21, שני שחקני מכבי נתניה יונס מלדה וכארם ג'אבר נדבקו בקורונה, כך הודיעה היום (שישי) קבוצתם.
השניים, שמשתייכים לסגל הרחב של הנבחרת הצעירה, נבדקו במסגרת סבב בדיקות שנערך לכלל שחקני הסגל, שבועיים לפני המפגש של הנבחרת הצעירה מול איי פארו במסגרת מוקדמות אליפות אירופה.
2 צפייה בגלריה
מכבי נתניה מול הפועל חדרה
מכבי נתניה מול הפועל חדרה
יונס מלדה
(צילום: יאיר שגיא)
2 צפייה בגלריה
כארם ג'אבר במאבק עם וילדסחוט
כארם ג'אבר במאבק עם וילדסחוט
כארם ג'אבר מול וילדסחוט
(צילום: עוז מועלם)
מההתאחדות נמסר: "בהתאם להמלצת הפרוטוקול הרפואי של אופ"א, ההתאחדות לכדורגל ומשרד הבריאות. רופא הנבחרת, ד"ר דוד אלג'ם, עידכן מיד את משרד הבריאות, שבחן את התנהלות הנבחרת וקבע כי לא יחולו הגבלות על השחקנים האחרים, כך שלרשות המאמן ניר לוין יעמוד כל מי שעבר בהצלחה את הבדיקה. בדיקות נוספות יערכו בהמשך, בהתאם לפרוטוקול המחייב. רופא הנבחרת ומנהל הנבחרת אלי רוזן עידכנו את קבוצתם של שני השחקנים. ההתאחדות לכדורגל מאחלת להם בריאות טובה וחזרה מהירה לשגרה".
נתניה אמורה לפתוח את העונה ביום ראשון (20:00) במשחק מול הפועל באר שבע והמועדון נמסר: "נמצאים בקשר עם משרד הבריאות וממתינים להוראות". עוד קודם לכן, כבר מחר, מתוכנן לה מפגש מול בית"ר ירושלים במסגרת משחקי הדירוג של גביע הטוטו ובמינהלת שלחו את כל שחקני הסגל של הקבוצה לבצע בדיקות קורונה.
"לאחר התייעצות עם משרד הבריאות, הוחלט כחלק מבניית תוכנית הפעולה המתגבשת בימים אלו בין המינהלת למשרד הבריאות כי כל שחקני מכבי נתניה יעברו בדיקות קורונה לקבלת סטטוס נדבקים בקבוצה", נמסר ממינהלת הליגה. "בסיוע משרד הבריאות, יעברו שחקני הקבוצה עוד היום בדיקות. עם קבלת התשובות מחר, ובהתאם להערכת מצב שתבוצע על ידי משרד הבריאות, יוחלט על סטטוס פעילות הקבוצה. יובהר כי ככל שלא ימסר אחרת, משחק גביע הטוטו של הקבוצה מול בית״ר ירושלים יתקיים כמתכונן".