נבחרת ישראל תתארח ביום שישי (21:45) בגלזגו אצל נבחרת סקוטלנד במשחק הראשון של ליגת האומות. מי שדיבר לפני המשחק הוא מואנס דאבור, שצפוי לפתוח בהרכב של וילי רוטנשטיינר.
"אני חושב שאנחנו לא נופלים מסקוטלנד ושאפשר לעשות דברים יפים בקמפיין", אמר חלוץ הופנהיים. "סקוטלנד וסלובקיה זה בית מאוד קשה, אבל אלה נבחרות שאפשר להתחרות מולן. המשחק בחודש הבא כרגע יותר חשוב, אבל אנחנו פותחים קמפיין וחשוב לפתוח אותו ברגל ימין".
2 צפייה בגלריה
מונס דאבור חוגג
מונס דאבור חוגג
מונס דאבור. יחגוג גם בגלגזו?
(צילום: עוז מועלם)
על הקמפיין השני בליגת האומות: "אנחנו מדברים זה עם זה ומרגישים שהביטחון עלה. אולי השתפשפנו. אני חושב שבסופו של דבר זה כדורגל ואם נתכונן טוב ונעבוד טוב יש לנו את היכולות לעשות דברים יפים. המטרות שלנו ברורות, דיברנו על זה גם עם הצוות, אנחנו יודעים מה אנו רוצים ולאן אנו שואפים וננסה לעשות את זה כמו שצריך".
דאבור התייחס גם לחברו לחוד, ערן זהבי: "זה לא סוד שערן עשה קמפיין מטורף. הוא היה בשיא שלו ומקווה שהוא יהיה בשיא שלו גם בקמפיין הזה. אני מסכים שגם שחקנים אחרים צריכים להביא את היכולות שלהם ולעזור לנבחרת. אנחנו יחידה אחת ורוצים לעזור אחד לשני. מקווה שהפעם כולם יעזרו לערן וערן יעזור לנו ונגיע למטרות שלנו".
2 צפייה בגלריה
דאבור וזהבי
דאבור וזהבי
דאבור וזהבי
(צילום: עוז מועלם)
החלוץ דיבר גם על מעברו של שון וייסמן לוויאדוליד: "אני שמח בשבילו. דיברנו כמעט כל יום על העניין הזה, ואני מאחל לו הצלחה מכל הלב. מאמין שהוא יכול לעשות דברים יפים עם הקבוצה. יש שם כדורגל ברמה מאוד גבוהה. הכי חשוב זה לדבר את השפה כמה שיותר מהר ולנסות להיות חלק מרכזי בחדר ההלבשה. מבחינה מקצועית אני מאמין שהוא ישתלב כמו שצריך".
דאבור מכיר מקרוב גם את זלצבורג שתפגוש את מכבי תל אביב אם זו תעבור את דינמו ברסט בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות: "יהיה סופר מעניין. זו קבוצה ברמה הכי גבוהה שיש באירופה, לא נופלת משום קבוצה בליגות הגדולות. היתרון של מכבי הוא שזלצבורג כבר שנתיים מאבדת שחקנים חשובים. למכבי תצטרך להיות בשיא שלה. בכדורגל הכל יכול לקרות, העבר של זלצבורג במוקדמות לא הכי טוב".