במכבי תל אביב הגישו הצעות ראשוניות לסוכנם של אייל גולסה ושרן ייני, רונן קצב, שמייצג גם את עומר אצילי ודור מיכה. גולסה וייני דרשו להבין האם הסכומים המוצעים כוללים את הקיצוץ המסתמן, כרגע אין תשובות מצד המועדון. איתי שכטר עשוי אף הוא לקבל הצעה בימים הקרובים.
אתמול בבוקר פתחו השחקנים את האימונים בקריית שלום, עדיין ללא מאמן (מו"מ מתקיים מול גיורגוס דוניס), עם הצוות מהנוער שילווה את הקבוצה בתקופה הקרובה.
3 צפייה בגלריה
אייל גולסה
אייל גולסה
אייל גולסה
(צילום: אורן אהרוני)
3 צפייה בגלריה
שרו ייני מרחיק כדור
שרו ייני מרחיק כדור
שרן ייני
(צילום: עוז מועלם)
חשיפת ynet, שלפיה במכבי ת"א הוחלט שלא להחזיר את מיכה ואצילי לאימונים לפחות עד להחלטת הפרקליטות, יצרה סערה במועדון.
בסביבתם של השניים כועסים על כך שלא עודכנו בהחלטה לגביהם עד כה. לטענתם, הם פשוט לא הוזמנו למבדקים הרפואיים ולאחר מכן גם לאימון פתיחת העונה. "מיכה ואצילי לא עשו מעשה שמחייב את המועדון שלא להזמין אותם לאימון. גם בשורה התחתונה, אם היו להם יחסים עם הנערות שטענו שהן בנות 18, מה העניין פה?", תהו בסביבתם.
3 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי ודור מיכה
(צילום: עוז מועלם)
מאחורי הקלעים מנסים נציגיהם לשכנע את אנשי מכבי להחזיר את אצילי ומיכה בכל זאת לאימונים, אולם ההחלטה של המועדון עומדת בעינה, מה שעלול להוביל להגשת בוררות בטענה להפרת הסכם.
חלק מאוהדי הקבוצה מתכוונים לייצר ביום שישי בבוקר במתחם האימונים מפגן תמיכה בשניהם, אולם לא נראה כי הדבר ישפיע על הבעלים מיץ' גולדהאר. מתוך הבנה כי ישנה אפשרות ריאלית שהמועדון ימשיך בקו של המתנה להחלטת הפרקליטות שעלולה להימשך, כבר נבחנות אפשרויות לאתר עבורם קבוצה בחו"ל.