מכבי תל אביב מתכוננת למשחק העונה מחר מול מכבי חיפה (רביעי, 20:45), שייערך באיצטדיון בלומפילד. יונתן כהן הפצוע ייעדר מהמשחק, דור פרץ המורחק גם יחמיץ את המשחק. עדיין לא ברור אם אלכסנדר פשיץ', דן גלזר ואיתן טיבי יהיו כשירים, החלטה תתקבל רק בסמוך למשחק.
מאמן הקבוצה פטריק ואן לוון אמר לקראת המפגש: "אנחנו רוצים לצאת למגרש, להציג יכולת טובה ולהשיג בסיום את התוצאה שאנחנו מצפים לה. חיפה היא כרגע הקבוצה במקום הראשון, זו קבוצה שצריך לאתגר – ואנחנו צריכים לאתגר גם את עצמנו".
2 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
עוזר מאמן חדש בצוות. ואן לוון
(צילום: ראובן שוורץ)
"העונה עדיין ארוכה, יש לנו סגל טוב ואנחנו מצפים לראות את כולם בפעולה ברגע שיהיה אפשר", הוסיף ההולנדי. "יש עוד עונה ארוכה לפנינו ואנחנו רוצים לאתגר את עצמנו בכל משחק".
טל בן חיים הוסיף: "מטבע הדברים כשמקום ראשון ושני נפגשים בסיבוב השני זה משחק העונה שכולם מחכים לו, בין שתי הקבוצות הכי טובות בליגה. למרות שאין קהל יש סיפוק שאנחנו משחקים בבית, אנחנו נותנים להם את הכבוד הראוי, הם צברו יותר נקודות ונמצאים במקום הראשון, אבל אנחנו בטוחים בעצמנו ובאים לעשות את העבודה. זה לא עוד משחק, כל שחקן אוהב לקחת חלק במשחק כזה. אני בטוח שאם אני אמשיך לעשות את הדברים כמו שאני עושה עד עכשיו, גם הגול יגיע".
2 צפייה בגלריה
טל בן חיים במשחק ראשון בקדנציה
טל בן חיים במשחק ראשון בקדנציה
טל בן חיים במשחק ראשון בקדנציה
(צילום: עוז מועלם)

כוורת הולנדית

מוקדם יותר היום רייניר רובמונד (48) ודניס גנטנאר (45) ההולנדים מונו כעוזר המאמן ומאמן השוערים של מכבי תל אביב בהתאמה. הם יצטרפו לפטריק ואן לוון בצוות המקצועי של הקבוצה.
רובמונד שיחק ואימן במשך כל הקריירה המקצועית שלו בהולנד, כשבעונת 2018/19 שימש כעוזרו של מארק ואן בומל בפ.ס.וו איינדהובן. הוא החל בקריירת האימון שלו מיד לאחר הפרישה ב-2009 כשהצטרף למחלקת הנוער של אלקמאר, בה עבד במשך חמש עונות. בנוסף גם שימש כעוזר המאמן של נבחרת הנוער ההולנדית, מאמן ראשי בפ.צ אוס ועוזר מאמן בווילם II.
גנטנאר עבד בעונה שעברה באיחוד האמירויות כמאמן השוערים של קבוצת אל וואהדה מאבו דאבי תחת המאמנים מוריס סטיין, מנולו חימנס, ומארק ווטה. בעברו, אימן גנטנאר במחלקות הנוער של איאקס ו-איי.אף.סי אמסטרדם.
ואן לוון התיייס למינויים: "אני שמח על הצטרפותם של ריינר ודניס לצוות המקצועי הקיים. יש להם את הניסיון והיכולות כמאמנים לעזור לנו להשיג את המטרות שלנו העונה".
פורסם לראשונה: 09:49, 26.01.21