משחק הפתיחה של המחזור ה-32 בליגה הלאומית ייערך הערב (19:45) בין בני לוד להפועל עכו, אבל אין ספק שההתמודדות שתמשוך את העניין שייכת כולה למשפחת לוזון. מחר (שני, 20:00) תארח מכבי פתח תקווה הראשונה בטבלה - של אבי וגיא לוזון, את הפועל ראשל"צ השנייה בטבלה של עמוס לוזון לדרבי משפחתי וצמוד. עבור הכתומים זה משחק קריטי במיוחד, והפסד עלול להוביל לאיבוד המקום השני.
ראשון לציון במשבר. הקבוצה לא ניצחה בחמשת המשחקים האחרונים (ארבע תוצאות תיקו והפסד לכפר קאסם), כבויה ונמצאת במסלול התרסקות. חזרתו של המאמן מנחם קורצקי שנעדר משני המשחקים האחרונים עקב אשפוז גם היא לא בטוחה, ונראה שמי שימשיך לעמוד על הקווים הוא העוזר רון קופרלי.
2 צפייה בגלריה
גיל יצחק
גיל יצחק
יאבדו את המקום השני? הפועל ראשל"צ
(צילום: עוז מועלם)
לא פחות משבע קבוצות בפלייאוף העליון נמצאות בתמונת המאבק על הכרטיס השני לעלייה, כשנותרו שישה משחקים לסוף, דבר שלא זכור שנים. כל משחק הוא קריטי.
אם נסתכל על ארבע המוליכות בחמשת המחזורים האחרונים, המאזן של ראשון הוא הגרוע ביותר. מכבי פ"ת כבר עם רגל וחצי בליגת העל, ניצחה בשלושה משחקים והפסידה שניים (9 נקודות מתוך 15). הפועל ראשל"צ סיימה ארבעה משחקים בתיקו והפסידה באחד (4 נקודות), לבני סכנין והפועל קטמון מאזן זהה (שני נצחונות, תיקו ושני הפסדים (7 נקודות לכל אחת).
2 צפייה בגלריה
לוזון
לוזון
הצד הפחות מודאג. גיא לוזון
(צילום: ראובן שוורץ)
מטבע הדברים, בשתי הקבוצות מעדיפים שלא לדבר ולא לצאת בהצהרות לפני המשחק. היחיד שהסכים להתייחס הוא החלוץ מיקו ממן מראשל"צ: "התוצאה של המשחק האחרון כואבת מאד, אבל לא אומרת שום דבר מבחינתנו. אנחנו עדיין במקום השני בטבלה ויש עוד שישה משחקים עד סיום הפלייאוף. הכל תלוי קודם כל בנו. אני באופן אישי חזרתי לשחק אחרי פציעה קטנה, ואני מבטיח שנעלה כמו גברים במשחק מחר כדי לנסות לצאת ממנו עם נקודות. אנחנו רוצים ושואפים להשיג את המטרה, והאווירה בינינו השחקנים שנעלה לדשא בכל משחק שנשאר וניתן הכל מעכשיו. פחות נדבר ויותר נעשה".
המשחקים האחרים:
הפועל ר"ג – בני סכנין (איצטדיון ר"ג), מ.ס כפר קאסם – הפועל קטמון (לוד), הפועל רמה"ש – בית"ר ת"א/בת ים (גרונדמן).
  • בפלייאוף התחתון: הפועל אשקלון – הפועל נוף הגליל (אשקלון), אחי נצרת – הפועל עפולה, הפועל אום אל פאחם – הפועל פ"ת. ∙ ∙ ∙ ∙ ∙ ∙ ∙ ∙ ∙ ∙ ∙ ∙ ∙ ∙ ∙ ∙ ∙
בשל חשיבות המשחקים איגוד השופטים שיבץ בכמה מהם שופטים בכירים כמו רועי ריינשרייבר, זיו אדלר, ארז פפיר, דוד פוקסמן ודניאל בר נתן.

עטר ולוד ניצחו

ראובן עטר יכול לחגוג ניצחון עם בני לוד - 1:2 על הפועל עכו, במשחק שפתח את המחזור. מוראד אבו ענזה (44) ובן בן יאיר (59) כבשו ללוד, חן ידען צימק (85).
פורסם לראשונה: 16:59, 14.06.20