הפועל חדרה מעוניינת לצרף את מוחמד עוואד ותפנה בימים הקרובים למכבי חיפה בנושא. אורן גולן אישר את הדברים, כשאמר: "מוחמד יחזור להיות החלוץ הכי טוב בליגה אחרי עונה אחת אצלנו. אילון אלמוג זו הדוגמא הכי טובה". עוואד חווה עונה מאכזבת וכמעט ולא פתח בהרכב הירוקים. הוא כבש בסך הכל חמישה שערים בכל המסגרות.
במקביל, גל הפרידות בהפועל חדרה נמשך. לאחר שאתמול נפרדה הקבוצה מלוסיו ודניאל סולומון הגיע הבוקר (שלישי) תורו של ג'ורג' פוצ'יבה. "תודה רבה לגבר האמריקאי שלנו על שנה וחצי מוצלחות מאוד", נמסר מהמועדון, "המון הצלחה בעתיד" .
2 צפייה בגלריה
מוחמד עוואד
מוחמד עוואד
מוחמד עוואד. בדרך לחדרה?
(צילום: ראובן שוורץ)
על פי התוכניות, מתוך חמישה זרים ששיחקו העונה יישאר בסופו של דבר רק הבלם ג'ונתן סיסה, שבימים אלה מסיים את תהליך השיקום שלו מהפציעה שעבר ברגלו לפני מספר חודשים. שלושה זרים נוספים צפויים להצטרף. במועדון מעוניינים שלוסיו ימשיך.
מי שכבר סגרו את תנאיהם בקבוצה הם ריף מסיקה שיגיע מהפועל ראשל"צ והמגן עבדאללה ג'אבר, שהגיע מהליגה הפלסטינית. השניים יצטרפו לפתיחת האימונים.
2 צפייה בגלריה
אבישי כהן וג'ורג' פוצ'יבה
אבישי כהן וג'ורג' פוצ'יבה
ג'ורג' פוצ'יבה
(צילום: טל שחר)
בנוגע לפיראס מוגרבי שסיכם את תנאיו, בחדרה עוקבים אחר תהליך השיקום שלו. אם הוא יהיה כשיר הוא יצטרף רשמית למועדון.
ראשי חדרה יפנו למכבי חיפה בבקשה להמשיך להשאיל להם לעונה נוספת את יהב גורפינקל ומוחמד אבו פאני. במקביל, במועדון יבדקו אפשרויות לגבי שחקנים אחרים שהירוקים מתכוונים לשחרר.