התרגשות גדולה לקראת המפגש הגדול בין מכבי תל אביב למכבי חיפה ביום שני הקרוב (סמי עופר, 21:00). הירוקים מגיעים אחרי תקופת הכנה ארוכה, בעוד במכבי תל אביב עדיין נרגעים מהניצחון בליגה האירופית, 1:2 על סיבאספור ביום חמישי האחרון. שחקני האלופה התאמנו הבוקר (שבת) לקראת המשחק (למעט טל בן חיים הפצוע, זכר לפגיעה שקיבל מז'וזואה). לא ברור עדיין מה יהיה ההרכב, ההערכה היא שיונתן כהן, אייל גולסה ואנריק סאבוריט יחזרו.
המועדון הוציא היום הודעה בנוגע להגעת אוהדים למתחם האימונים בקריית שלום, במטרה לתמוך בקבוצה לקראת המשחק ביום שני נגד מכבי חיפה: "אוהדים יקרים, אנחנו יודעים שההתרגשות לקראת המשחק ביום שני נגד מכבי חיפה גדולה מאוד ובאופן טבעי אתם רוצים לדחוף את הקבוצה לקראת המפגש".
3 צפייה בגלריה
יונתן כהן חוגג
יונתן כהן חוגג
צפוי לפתוח. כהן
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה באימון
אוהדי מכבי חיפה באימון
אוהדי מכבי חיפה באימון
(צילום: פרטי)
"עם זאת, הבריאות שלכם חשובה לנו יותר כמו גם המשך קיום הליגה שרק השבת חוזרת לפעילות. לכן, אנו קוראים לכם שלא להגיע למתחם האימונים של הקבוצה כדי להפגין את תמיכתכם, אלא להמשיך ולדחוף אותנו מהבית. אתם חסרים לנו אבל גם אם לא נשמע אתכם מהיציעים, הצוות והשחקנים יודעים כמה אתם תומכים ודוחפים את הקבוצה מכל מקום אשר תהיו ומבטיחים לכם שהשחקנים ייקחו את זה איתם למשחק הקרוב בחיפה. אנא, הישמעו להוראות משרד הבריאות ועזרו לכולנו לשמור על ההנחיות והבריאות של השחקנים ושלכם".
3 צפייה בגלריה
הרננדס וטננבאום
הרננדס וטננבאום
מקווים להמשיך את המומנטום מהליגה האירופית
(צילום: רויטרס)
ההודעה הזו מגיעה לאחר ההודעה שהוציא משרד הבריאות, לפיה הגעת אוהדים למתחמי האימונים עלולה לפגוע בהמשך קיומה התקין של הליגה. "אני מבין ללבם של האוהדים שרוצים לחזור למגרשים, לפגוש ולעודד את שחקני קבוצתם, אך לצערי התנהגות זו מרחיקה ופוגמת במאמצי המנהלת להחזרת האוהדים למגרשים ואף עשויה לסכן את פעילות ענף הכדורגל", מסר יו"ר המינהלת ארז כלפון.