תחושות קשות היו אמש (חמישי) בבני יהודה, לאחר שהקבוצה רשמה 1:1 מול בית״ר ירושלים, והמשיכה רצף של ארבעה מחזורים ללא ניצחון. "השחקנים ירדו לחדר הלבשה עם הפנים למטה", סיפר גורם במועדון והוסיף: "זה פספוס גדול כי הייתה תחושה טובה שאפשר לנצח במשחק, זה לא סוד שיש במועדון פחד מירידת ליגה".
בני יהודה נועלת את הטבלה, נמצאת בסכנת ירידה ממשית וצפויה לנהל מאבקי תחתית לא פשוטים בפלייאוף התחתון. אך דווקא מי שיצא מעודד מהמשחק הוא מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס שאמר: "הייתה לנו היום הנעת כדור טובה וחטפנו הרבה כדורים, אבל בשליש האחרון היינו רעים מאוד. שי מזור הגיע למצב הכי טוב של המשחק במחצית הראשונה ואילו במחצית השנייה לא הגענו ליותר מדי חוץ מהשער. השחקנים נותנים את הכל ונלחמים, אבל אנחנו לא מספיק טובים בשליש האחרון".
1 צפייה בגלריה
בני יהודה
בני יהודה
שחקני בני יהודה. יש שיפור קל ביכולת
(צילום: אלכס קולומויסקי)
"אני מסכים שזה ייגמר רע מאוד אם לא נבקיע", הוסיף אבוקסיס, "שינינו היום לקו של ארבעה שחקני הגנה ואני חושב שאם היינו קצת חכמים, היינו מנצחים. נצטרך להחזיר ביטחון לשחקנים, ואני והצוות נמצאים עם השחקנים בטוב וברע. אנחנו לא פחות טובים מקבוצות התחתית, גם עמית זנטי חוזר עכשיו והכי חשוב ששחקני החלק הקדמי ישחקו עם יותר ביטחון".
מעבר ליכולת, הדבר שהכי בלט אמש בבני יהודה הוא הזעזוע שהקבוצה ביצעה בעמדת השוער. כזכור, עומר ניראון הצעיר משמש כשוערה של בני יהודה מאז עזיבתו של אמיליוס זובאס. אך אמש הוא לא היה חלק מהסגל, זאת בעקבות החלטות מקצועיות של צוות האימון. מי שתפס את מקומו בשער וגם ספג הוא השוער השני ברק לוי.
למרות המחאות שהתקיימו השבוע מחוץ לביתו של ברק אברמוב, אוהדי הקבוצה הגיעו לשכונת התקווה לאחר המשחק במטרה לעודד את השחקנים. החבורה של יוסי אבוקסיס ששקועה עמוק בבוץ, תצטרך להתאושש מהר מאוד מהתיקו המאכזב, כי כבר ביום ראשון הקרוב היא תארח את מכבי חיפה החזקה למפגש לא פשוט, כשנשארו בקופה רק שש נקודות עד פתיחת הפלייאוף התחתון.