האם בני סכנין תשוב לליגה הלאומית למרות שהעפילה בתום העונה החולפת לליגת העל? עדיין לא לא ברור. ראשי המועדון קיבלו היום (שלישי) הודעה מהרשות לבקרת תקציבים לפיה תקציב המועדון לא אושר ועקב כך היא תרד לליגה הלאומית.
סכנין, שסיימה במקום השני בליגה השנייה, אחרי מכבי פתח תקווה, השיגה את הכרטיס חזרה לליגת העל, עונה אחת אחרי שירדה ליגה, ולפחות על פי הודעת ההתאחדות היא לא תזכה לשחק בליגה הבכירה בשל בעיות התקציב. יו"ר המועדון אבו יונס הגיב: "בהתאחדות משחקים אותה גיבורים במקום שיסייעו לקבוצות במצב הזה של הקורונה. אנחנו נתמודד עם המצב".
2 צפייה בגלריה
מוחמד אבו יונס ואבי לוזון
מוחמד אבו יונס ואבי לוזון
יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס
(צילום: ראובן שוורץ)
2 צפייה בגלריה
דן ביטון
דן ביטון
בני סכנין בהפסד למכבי ת"א בגביע הטוטו
(צילום: עוז מועלם)
בני סכנין מתמודדת עם משבר כלכלי כבד ושרויה בחובות. בנוסף, מכבי חיפה ממתינה לתשלום ממנה עבור השאלת עטאא ג'אבר ויתכן שהיא תאלץ למכור את אוסמה חלאיילה בסכום מופחת מהמתוכנן. מכבי חיפה כבר הגישה הצעה על חלאיילה, אך היו"ר מוחמד אבו יונס דחה אותה וכינה אותה "מעליבה". הוא דרש עבור השחקן קרוב לשני מיליון אירו וכעת, על מנת לעבור בבקרה, יתכן שיסכים לקבל כמחצית הסכום בלבד.
מספר שעות לאחר ההודעה של ההתאחדות, מהמועדון נמסר: "הנהלת המועדון התכנסה הערב והשלימה את דרישות הבקרה התקציבית. כל החומר הנדרש יועבר מחר. עם זאת, הנהלת המועדון הביעה את הסתייגותה כלפי הבקרה התקציבית על היעדר רגישות והבנה לפגיעה הכלכלית אשר נוצרה בעקבות מגפת נגיף הקורונה ואשר פגעה קשות במצבו הכלכלי של המועדון. יש לזכור שעל אף הקשיים הכספיים בהן נתקל המועדון, לכל אורך ההיסטוריה הוא תמיד עמד בהתחייבויותיו הכספיות".
שחקניו של המאמן אלדד שביט כבר הספיקו להשתתף העונה במשחקי גביע הטוטו של ליגת העל והפסידו 2:0 למכבי תל אביב בגמר. כעת עומדת לרשותה הזכות לערער על ההחלטה, ובמקרה שתרד סופית ללאומית תוחזר סקציה נס ציונה לליגת העל. היורדת מהליגה הבכירה כבר קיבלה הודעה להתכונן לאפשרות לשוב אליה.
פורסם לראשונה: 18:02, 25.08.20