מכבי נתניה השיגה אתמול (רביעי) 0:1 חשוב על הפועל כפ"ס ועלתה למקום השישי. כעת הפליאוף העליון נראה כמשימה אפשרית בהחלט. כובש שער הניצחון קוון פרייטר זכה לשבחים על יכולתו.
אלמוג כהן במשחק מצוין תופקד כבלם ואמר לאחר המשחק: "הרגשתי טוב ואשחק בכל תפקיד שהמאמן יצטרך אותי. שמח שעזרתי לקבוצה לנצח". על המשחק במחזור הבא מול מ.ס אשדוד: "ננסה להתאושש כמה שיותר מהר ונבוא מוכנים. אנחנו לא שוכחים מה היה שם בסיבוב הקודם (4:0) ונקווה לפצות על זה".
2 צפייה בגלריה
שחקני נתניה חוגגים
שחקני נתניה חוגגים
שחקני נתניה חוגגים
(צילום: אורן אהרוני)
בהפועל כפר סבא מצד שני, מאוכזבים כי היו להם לא מעט הזדמנויות במחצית השנייה. למאמן אלישע לוי זה היה הפסד ראשון אחרי תיקו ושני ניצחונות: "אנחנו מאוכזבים. הגענו להרבה הזדמנויות. זה היה משחק מאד שקול, מאד פיזי, נתניה כבשה ואנחנו לא השכלנו להבקיע. חסר היה לנו יותר שקט כדי לנצל את ההזדמנויות במצבים הנייחים שהיו לנו. אנחנו כבר מסתכלים על המשחק הבא ומקווה שכן נוכל לקחת נקודות".
כפר סבא תחל כעת בהכנות לקראת מכבי חיפה ביום ראשון בסמי עופר. "ברור שזו יריבה לא נוחה, ואסור לנו להתפרק מולה", אמרו במועדון. אלישע לוי הוסיף: "ברור שמכבי חיפה עדיפה, אבל אנחנו מתעסקים בכדורגל והכל יכול לקרות. צריך להאמין למרות שמכבי חיפה קבוצה מצוינת, לא נוותר מראש ונבוא לעשות את המקסימום".
2 צפייה בגלריה
אלישע לוי על הקווים
אלישע לוי על הקווים
אלישע לוי על הקווים
(צילום: אורן אהרוני)
גם השוער איתמר ישראלי היה מאוכזב: "לא היו הרבה מצבים נגדנו. נראינו יחסית בסדר בהגנה חוץ מטעות אחת שעלתה לנו ביוקר. חבל שספגנו, אבל אני מעודד מהיכולת המנטלית כן להמשיך ולא לוותר על המשחק. מקווה שבפעם הבאה זה ישתלם לנו".
בהפועל כפ"ס מרוצים מההשתלבות של הקשר הליטאי דומינטאס שימקוס, שנכנס במחצית השנייה וכמעט כבש שער. הקפטן עומר פדידה קיבל מחצית שלמה והוא עשוי לפתוח לראשונה מאז שנפצע.