חאתם אלחמיד בדרך חזרה לליגת העל? שחקנה של סלטיק הודה כי הוא סובל מקשיי התאקלמות בסקוטלנד ו-לא שלל חזרה לישראל כבר בחלון ההעברות הקרוב של ינואר.
"מאוד קשה לי", סיפר אלחמיד ל"סאן" הסקוטי. "אשתי והבן שלי התקשו להסתגל לחיים בסקוטלנד מכל מיני סיבות. לאשתי הייתה קריירה מצליחה בישראל וחשבנו שהיא תעבוד גם בסקוטלנד, אבל היא לא קיבלה אישור עבודה".
2 צפייה בגלריה
חאתם אל חמיד
חאתם אל חמיד
אלחמיד. פתח את הלב
(צילום: רויטרס)
הבלם המשיך: "בני הגיע בגיל חמש ולא הסתדר עם השפה ומבחינה חברתית. לכן החלטתנו שעדיף שהם יחזרו לישראל, ואני אגיע לבקר אותם מדי פעם. לצערי, הקורונה הפכה זאת לבלתי אפשרי".
"אני רגיל לסגנון חיים אחר", הוסיף אלחמיד. "אני מחפש יותר חברה וגם הימים עוברים לאט יותר בסקוטלנד. אני לבד פה. חוזר מהאימון ישר הביתה ולא יוצא ממנו יותר מדי. זה היה ככה גם לפני הקורונה".
2 צפייה בגלריה
חאתם אל חמיד הפועל באר שבע
חאתם אל חמיד הפועל באר שבע
אלחמיד במדי ב"ש
(צילום: עוז מועלם)
השחקן בן ה-29 הצטרף לסלטיק בקיץ 2019 ונותרו לו שתי עונות עד לתום חוזהו במועדון. הוא רשם העונה 14 הופעות בכל המסגרות במדי אלופת סקוטלנד ובישל בסך הכל ארבעה שערים.
המועמדות הטבעיות לקלוט אותו הן מכבי תל אביב, מכבי חיפה של ברק בכר שאימן אותו בהפועל באר שבע ואולי אפילו בית"ר ירושלים, שכבר לא שוללת צירוף של שחקנים ערבים תחת הבעלות החדשה של משפחת בן חליפה.