מאמן מכבי ת"א, ולדימיר איביץ' כבר הזמין חברת הובלה לציוד שלו מהדירה בעיר למקום מגוריו בסלוניקי, שכר סוכן שינסה לסדר לו ג'וב בליגה בכירה יותר ואפילו הסביר מהן הסיבות שלו לעזיבה, אבל אמש אחרי שהניף את צלחת האליפות השנייה ברציפות שלה בכדורגל הישראלי, הוא רמז שעוד יש סיכוי שיישאר בכל זאת.
הבעלים מיץ' גולדהאר כבר הבהיר חד משמעית כי הוא מעוניין באיביץ' לעונה שלישית, גם אם יצטרך לשדרג את שכרו לאיזור החצי מיליון אירו, אבל ההחלטה תהיה של המאמן. מכבי תסיים אחרי שני משחקי החוץ שעוד מחכים לה מול מכבי חיפה והפועל באר-שבע את העונה ותצטרך לשוב בתוך שבועיים לאימונים, לקראת מוקדמות ליגת האלופות שיחלו כבר ב-18 באוגוסט, לכן ההחלטה הסופית לגביו זהות המאמן תתקבל בימים הקרובים.
3 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ' בטקס הנפת צלחת האליפות
ולדימיר איביץ' בטקס הנפת צלחת האליפות
איביץ' בטקס הנפת צלחת האליפות. "לא החלטתי עדיין"
(צילום: עוז מועלם)
למועדון יש בכל מקרה תוכנית מגירה עם שם של מאמן זר, אך המטרה העליונה היא לשכנע את איביץ' להישאר, במקביל לניסיונותיו למצוא אופציה אחרת בחו"ל. "עדיין לא החלטתי על עתידי. אשב עם הבעלים ואקבל את ההחלטה", הסביר המאמן הסרבי.
"זו עונה מדהימה, השחקנים שלי עשו עבודה פנטסטית ועשינו את השנתיים האלו ביחד בצורה טובה", סיכם איביץ' את העונה, כשמכבי עדיין ללא הפסד ועם שמונה שערי חובה בלבד. "להשיג אליפות שנייה זה קשה יותר. האליפות הראשונה הייתה קשה, אחרי שלוש שנים בלי אליפות, לא היה קל להחזיר לשחקנים את המחשבה שאנחנו יכולים לעשות את זה. השנה זו הייתה המטרה מההתחלה, שיחקנו במרבית המשחקים כדורגל טוב".
3 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב חוגגת עם צלחת האליפות
מכבי תל אביב חוגגת עם צלחת האליפות
מכבי תל אביב חוגגת עם צלחת האליפות. "עונה מדהימה"
(צילום: עוז מועלם)
במסגרת סיכום העונה, המשיך איביץ' ואמר: "לא היה רגע שהרגשתי שזו העונה שלנו, תמיד הסתכלתי על המשחק הבא, לא הסתכלתי על הפער מהמקום השני, רק רציתי לקחת מאה אחוז מכל קבוצה. אם משהו לא טוב אני יודע מה צריך לעשות. השחקנים שלנו הראו שנה שנייה שהם הכי טובים בישראל. כדי להצליח צריך לכבד את השחקנים והאנשים סביבך, אם אתה עובד בצורה טובה, אתה יכול להצליח. אני רוצה להודות למשפחה שלי שתמכה בי ברגעים הטובים והפחות טובים, לאשתי ולילדים".
שני שחקני מכבי החשודים בפרשת הקטינות לא הוזכרו על ידי הכרוז שקרא בשמו של כל אחד מהשחקנים בדרך להנפת הצלחת, אך איביץ' התייחס אליהם: "הם יודעים מה אני חושב על הכל, אני רוצה לברך אותם על האליפות, הצלחת הזו מגיעה גם להם והם יקבלו אותה. הם נלחמו איתנו כמו מקצוענים ועבדו קשה, גם להם מגיע כל הכבוד. צ'יקו אפואדו גם לא איתנו, כיוון שהוא שוהה בניגריה ואני רוצה לברך גם אותו".

גלזר מבוקש, השחקנים החופשיים יקבלו הצעה

בצל אי הוודאות התקציבית, במכבי צריכים כבר להתכונן לקראת העונה הבאה. מתברר כי לדן גלזר יש הצעה מקבוצה מוכרת בליגת המשנה באנגליה, כשיש בו גם התעניינות מגרמניה ומבלגיה. שלושת הישראלים שסיימו את חוזיהם, אייל גולסה, איתי שכטר ושרן ייני יקבלו הצעות להמשיך בקריית שלום. "תמיד האמנתי מאוד בעצמי, לא תיארתי שזה יהיה כ"כ מהר, אבל כל אימון נתתי 100% אני שמח שזה השתלם", אמר גלזר, ולא שלל אפשרות של עזיבה: "החלום הגדול שלי הוא לשחק בליגות הכי גדולות שאפשר באירופה, ואני מאחל לעצמי שזה יקרה. יש התעניינויות מכמה ליגות, אני לא רוצה לגעת בשמות, נחכה לסוף העונה. אני שמח להיות כאן, נראה מה יהיה בהמשך".
3 צפייה בגלריה
דן גלזר מניף את תואר שחקן העונה
דן גלזר מניף את תואר שחקן העונה
גלזר עם תואר שחקן העונה. "יש התעניינות"
(צילום: אורן אהרוני)
אחד משחקני העונה, יונתן כהן שכבש אתמול את שער הניצחון וה-12 שלו העונה: "מרגש לזכות עם מועדון שבו גדלתי, הייתה אווירה חמוצה ללא הקהל, אבל שימחנו אותם בפלייאוף העליון. לא היה איכפת לי מי מביני לבין דן גלזר יזכה בשחקן העונה, הוא גדל איתי מבית הספר לכדורגל במכבי ואני גאה ושמח שהוא זכה בתואר, הוא גם בישל את השער אתמול".
אחד השחקנים שבהם תולים את התקוות הגדולות ביותר לקראת העונה הבאה, אילון אלמוג, סיפר על הדרך שעבר העונה: "ההרגשה מדהימה. זה כל כך יפה כשזה מגיע בתהליך, שבהתחלה אתה לא משחק ועובד קשה כדי לקבל את המקום שלך. אני שמח שאני חלק מהחבורה של הגברים פה. לא ידעתי שזה עד כדי כך קשה, אתה צריך לתת מאתיים אחוז בכל משחק כי אתה משחק ומתאמן עם השחקנים הכי טובים בארץ, אז אתה צריך להתאים עצמך ולהיות מרוכז. כל אימון משפיע, בעיקר אצל המאמן הזה, ואני שמח מאוד שזה יצא ככה ולקחנו אליפות. אני לוקח מהעונה הזו שבעבודה קשה ורצון אתה יכול להשיג הכל. היו חודשיים שלא שיחקתי בכלל ונראה שהכל אבוד, ובדרבי נתתי גול בדקה התשעים, כך שהכדורגל נזיל".