מכבי חיפה מוכנה למשחק העונה ביום רביעי מול האלופה מכבי תל אביב. אחרי הניצחון אתמול 0:3 על בני סכנין שעלתה בהרכב חסר, ברק בכר יודע היטב שנגד הצהובים זה יהיה סיפור שונה לגמרי. מעבר ליוקרה, הגדלת היתרון בפסגה ל-11 נקודות תקרב את הירוקים לתואר ובמועדון מקווים מאוד ליצור פער משמעותי אחרי עשור ללא אליפות.
מאור לוי הצעיר, ששולב כמחליף, הוכיח שמדובר בשחקן כישרוני מאוד כשהיה מהמצטיינים, סחט פנדל וזכה לשבחים. כעת הוא צפוי להמשיך לקבל דקות. גם דולב חזיזה היה מהבולטים ובוגדן פלאניץ' שוב גרם לנחת.
5 צפייה בגלריה
מכבי חיפה
מכבי חיפה
מכבי חיפה חוגגת
(צילום: שרון צור)
5 צפייה בגלריה
מכבי חיפה
מכבי חיפה
הירוקים במצב רוח טוב
(צילום: שרון צור)
"זה היה ניצחון לא פשוט", אמר שחקן בקבוצה. "נכון שסכנין הגיעה בסגל חסר, אך גם המחליפים שלהם רצו להוכיח שהם ראויים לשחק. מבחינתנו העיקר שהשגנו עוד שלוש נקודות חשובות. המשחק מול מכבי תל אביב זה עוד משחק על 3 נקודות. נעשה הכל לנצח, זה יתן לנו פוש אדיר להמשך".
בכר מתלבט מאוד לגבי ההרכב לקראת משחק העונה. מוחמד אבו פאני, שנעדר אתמול בשל צבירת כרטיסים צהובים, ישוב על חשבונו של מאור לוי. אקס הצהובים, חוסה רודריגס, ינסה לשוב היום לאימונים לאחר שהחלים מקרע במפשעה, אם הוא לא יהיה כשיר עשוי בכר לפתוח עם שלישיית קישור אחורי הכוללת את נטע לביא, אבו פאני ולוי.
5 צפייה בגלריה
עשוי לבקש לעזוב. יאניק וילדסחוט
עשוי לבקש לעזוב. יאניק וילדסחוט
הפך לשחקן משלים. יאניק וילדסחוט
(צילום: שרון צור)
עומר אצילי, שהציג יכולת טובה בהופעת הבכורה שלו במדים הירוקים, צפוי להמשיך לקבל קרדיט. מי שמעמדו נפגע מאוד העונה הוא יאניק וילדסחוט, שהפך לשחקן משלים בלבד.

מתיחות בין בני סכנין למכבי חיפה

תחושות קשות בבני סכנין בעקבות התבוסה שסגרה במועדון שבוע סוער אחרי ההידבקות של שמונה משחקני הקבוצה בקורונה ואי קבלת הדרישה של ההנהלה לדחות את המשחק.
המאמן ניסו אביטן אמר: "המשחק הזה לא היה צריך להתקיים, זאת הייתה החלטה שגויה. כולנו שמחים שהכדורגל חזר, אבל נקודתית היה נכון לא לקיים את המשחק הזה. אני גאה בשחקנים, באלה שעשו מאמץ ואחרי שהשביתו האימונים, באו ונתנו פייט".
5 צפייה בגלריה
ניסו אביטן
ניסו אביטן
"גאה בשחקנים". ניסו אביטן
(צילום: ראובן שוורץ)
בסכנין ציינו שוב את העובדה שבירם כיאל ואיהב גנאים סיימו את תקופת הבידוד רק בלילה שבין שישי לשבת ונאלצו לפתוח בהרכב בגלל הסגל החסר, מה שעלול היה לגרום להם להיפצע אחרי שלא התאמנו בצורה סדירה בעשרת הימים שקדמו למשחק. במועדון יצאו להגנתו של כיאל, שניראה עצבני והתעמת עם אחד מאנשי הצוות של הירוקים: "בירם הוא ברכה לכל מועדון. הוא נותן את הנשמה שלו פה כדי שהמועדון יצליח ואתמול גם סיכן את בריאותו בהתעקשות שלו לשחק".
בסכנין לא מכחישים את המתיחות השוררת בין שני המועדונים על רקע החוב של סכנין לחיפה בנוגע לג’אבר עטאא. המתיחות הזו מעכבת את העברתו של איקום אוטין להפועל רעננה. אוטין הושאל בתחילת העונה מחיפה לסכנין, אבל לא נכלל בתוכניות של אביטן. הוא כבר סיכם את תנאיו בהפועל רעננה, אך טרם עבר לשורותיה.
5 צפייה בגלריה
אוטין ועבדה
אוטין ועבדה
תקוע בגלל המתיחות בין חיפה לסכנין. אייקום אוטין
(צילום: ראובן שוורץ)
בסכנין כבר נערכים למשחק הקרוב ביום חמישי מול הפועל באר שבע. המטרה היא להכשיר כמה שיותר שחקנים למפגש. שחקני הרכש החדשים - דיין קלי ומופלח שלאעטה עדיין לא נמצאים בכושר משחק מלא.