הפועל כפ"ס תקיים מחר (ראשון, 20:45) את משחקה מול הפועל באר שבע בתקווה שהתבוסה במחזור הקודם 3:0 למכבי נתניה לא תשפיע.
לכפ"ס מצפים בשבועות הקרובים משחקים נגד קבוצות הצמרת כשאחרי באר שבע ישחקו מול מכבי חיפה ומכבי ת"א ובתווך יארחו את בני סכנין. הקפטן עומר פדידה שהורחק בנתניה ייעדר.
1 צפייה בגלריה
עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן
(צילום: אורן אהרוני)
המאמן עמיר תורג'מן התייחס ליריבה: "הפועל ב"ש קבוצה טובה מאוד עם שחקנים איכותיים. הם עושים משחקים טובים באירופה. נהיה חייבים להגיע בשיא היכולת. אם נוריד אפילו במילימטר אחד את הרגל מהגז, יהיה לנו קשה. אני מרגיש שעבדנו קשה ונגיע מוכנים. אני אופטימי לגבי הקבוצה. הכי חשוב להגיע מוכנים, דרוכים ובעיקר לשמור על שער נקי. נעשה את זה ונוכל להצליח".
השוער איתמר ישראלי מודה שגם הוא היה שותף ליכולת החלשה בנתניה: "זה היה משחק פחות טוב שלי. בכל משחק יש דברים טובים יותר ופחות. אני מתקדם הלאה. עובדים קשה ולא מתעסקים במה שהיה. בנתניה חטפנו מהלומה קשה. זה לא רק התוצאה, אלא גם בצד המנטלי. אבל עבדנו על זה. לקחנו את עצמנו בידיים גם בתוך חדר ההלבשה וחידדנו את העניינים המקצועיים. נגיע מוכנים יותר".
על היריבה אמר: "באר שבע קבוצה איכותית מאוד. קבוצה אירופית שמשחקת טוב. אבל אנחנו באים להתמודד, לעשות את המקסימום ולהצליח. ננסה לנצל את האינטנסיביות שהם משחקים בה באירופה".