מכבי חיפה משלימה את הכנותיה לקראת המפגש מחר מול הפועל באר שבע בחוץ (שלישי, 20:45) והיא תחפש ניצחון תשיעי ברציפות.
אבל לא הכל ורוד אצל המוליכה. הבלם עאיד חבשי, שהחרים אתמול את האימון לאחר שלא שותף מול הפועל חדרה וייקנס, התנצל בפני המאמן ברק בכר אך לא ייכלל בסגל למשחק מחר. במקביל, בני סכנין מעוניינת בו וממתינה להתפתחויות לגביו.
3 צפייה בגלריה
מכבי חיפה מול הפועל כפר סבא
מכבי חיפה מול הפועל כפר סבא
נענש. עאיד חבשי
(צילום: ראובן כהן)
צ'ארון שרי, שכבש את שער הניצחון מול חדרה (0:1), נמצא בספק גדול למשחק ויעבור מבחן כשירות. בכר התייחס למצבו של הקשר ההולנדי המצוין: "יש לו פציעה קלה, גם אם הוא לא יהיה זמין יש לנו מספיק שחקנים טובים".
בכר שיפגוש שוב את האקסית התייחס לכך שהקבוצה ספגה רק שער אחד בשמונת המחזורים האחרונים: "אין ספק שהתחלנו את העונה פחות טוב מבחינה הגנתית והצלחנו לשפר את זה". על ז'וזואה: "אנחנו משחקים מול קבוצה, לא מול שחקן אחד, הוא שחקן מוכשר ומצוין, יש להם הרבה שחקנים טובים והם בכושר טוב".
3 צפייה בגלריה
בכר על הקווים
בכר על הקווים
ברק בכר
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
צ'ארון שרי
צ'ארון שרי
צ'ארון שרי
(צילום: עוז מועלם)
לסיום סירב להתייחס למילה 'אליפות': "סיימנו סיבוב אחד, התחלנו טוב את הסיבוב השני ואנחנו במומנטום טוב. אנחנו מסתכלים רק על המשחק הבא, מה שמעניין אותנו זה המשחק מול הפועל ב"ש".
חוזה רודריגס אחד השחקנים היציבים בחיפה העונה, הוסיף: "המפתח זה להמשיך ולשחק כמו במשחקים האחרונים. חשוב מאוד שנהיה מרוכזים, זה הולך להיות משחק קשה מאוד. אנחנו נעשה הכל כדי לנצח. שדרגנו את החלק ההגנתי, כל הקבוצה משחקת כיחידה”.