אוהדי מכבי חיפה מסתערים על הקופות בקריית שמונה

עשר שנים חיכו במכבי חיפה לרגע הזה ולמשחק הזה. ניצחון הערב (רביעי, 20:00) על עירוני קריית שמונה בחוץ יבטיח לירוקים זכייה ראשונה באליפות מאז עונת 2010/11.
אחרי הניצחון 0:2 על מ.ס אשדוד בתחילת השבוע, במועדון מבינים שהמשכיות היא מילת המפתח. גם הקהל בטירוף מוחלט, ולמרות זאת "רק" 4,200 אוהדים ירוקים יוכלו לצפות במשחק באצטדיון בקריית שמונה.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
במכבי חיפה מקווים לשחזר את היכולת מול אשדוד
(צילום: עוז מועלם)
במשטרה נערכים בכוחות מתוגברים. הכניסות לעיר יהיו סגורות מצומת הגומא ואוהדים ללא כרטיסים לא יוכלו להגיע לתחומי האצטדיון. הם יוכלו להחנות את הרכבים בחניונים הסמוכים, הגבעה המשקיפה על האצטדיון תיסגר וכוחות משטרה יהיו במקום מחשש לעומס ולאסון.
"אליפות? אנחנו לא חושבים מה יקרה אם. אנחנו יודעים שיש לנו משחק חשוב מאוד וקודם כל אנחנו חייבים לבוא ולנצח", אמרו במועדון. "חובת ההוכחה עלינו. מצפה לנו משחק קשה מאוד מול יריבה איכותית וקל זה לא יהיה".
2 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה בטירוף
(צילום: אורן אהרוני)
ברק בכר צפוי לפתוח עם רמי גרשון על חשבונו של בוגדן פלאניץ' שנפצע ולא ישוב העונה. ניקיטה רוקאביצה ימשיך בהרכב. צ'ארון שרי, דולב חזיזה ועומר אצילי יפתחו גם הם.
בקריית שמונה לא מתכוונים לשמש כתפאורה וקובי רפואה, שיאמן את הקבוצה מהקווים במשחקו הביתי האחרון, דירבן את שחקניו: "עשינו עונה נהדרת והגענו לפליאוף העליון, אך זה לא הסתיים. בואו ניתן עוד פוש ונילחם על הכרטיס לאירופה עד השנייה האחרונה".