אדי גוטליב סיכם על חזרה להפועל ת"א ויחתום על חוזה במועדון, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet. ההגעה של גוטליב הייתה פרויקט אישי בעיקר של ניר קלינגר, שאחרי העזיבה של אוראל דגני לבית"ר ירושלים החליט ללכת רק על גוטליב.
לפני המעבר לאורנבורג הרוסית, גוטליב עבר תקופה לא קלה בהפועל, כולל בוררות, עימות עם אוהדים, ולקלינגר הייתה משימה לשכנעו להגיע בכל זאת חזרה לוולפסון. גוטליב התיר את חוזהו באורנבורג בקיץ האחרון, אחרי שזו ירדה לליגת המשנה ברוסיה. עיקר החשש של הבעלים הייתה הפציעה שלו לפני שנה, אלא שהעונה הספיק לשחק בחמישה משחקים בליגה הרוסית.
2 צפייה בגלריה
אדי גוטליב
אדי גוטליב
ירוויח כ-160 אלף דולר לעונה. גוטליב
(צילום: עוז מועלם)
גוטליב נכנס לבידוד, קלינגר לא הרפה ממנו. "מבחינתי גוטליב בלם טוב יותר מדגני", אמר המאמן לאחים ניסנוב. "אני רוצה רק אותו". אמש, בדרך לטדי, נסגרו כל הקצוות האחרונים, גוטליב סיכם לשנתיים וירוויח כ-160 אלף דולר לעונה. אגב, מעבר לצירופו של גוטליב, משה סיני רוצה לצרף לפחות עוד שחקן איכותי בחלק הקדמי.

"אלטמן לא יימכר"

"עומרי אלטמן לא יימכר, הוא נשאר פה", הבהיר שרון ניסנוב, כשלקפטן החדש של הפועל יש אפשרות להשתחרר מחוזהו בתמורה ל-300 אלף אירו. אולם הוא החליט להישאר לעונה נוספת במועדון.
2 צפייה בגלריה
ארנסטס שטקוס
ארנסטס שטקוס
עדיין לא עבר בבקרה. שטקוס
(צילום: אבי רוקח)
אחרי ה-0:0 מול בית"ר נוצר עימות בין שני השחקנים הפנמים של הפועל, ארמנדו קופר ועומאר בראון לבין עלי מוחמד ודיוגו ורדאסקה, שנפסק אחרי התערבות של סיני באיזור הירידה לחדרי ההלבשה.
השוער ארנסט שטקוס לא אוהב את העובדה שהוא לא עבר עדיין בבקרה ולא שיחק בשני משחקי גביע הטוטו. בהפועל משוכנעים כי יצליחו להעביר את הסגל. "בהתחשב בנסיבות ובהרכב החסר אנחנו עושים הכנה לא רעה, מתקדמים ממשחק למשחק. יש לנו הרבה שחקנים חדשים להרכיב את הפאזל", אמר קלינגר בסיום.
"מרוצה מהשינוי, מהגישה, אבל יש עוד ליקויים", הוסיף המאמן. איאד אבו-עביד סיכם: "אנחנו רוצים לנצח כל משחק נגד בית"ר, לא משנה איפה הוא מתקיים. מקווה שבמשחק הבא נשתפר".