אמנם למכבי חיפה צפוי מחרתיים (שבת, 19:50) משחק מול מכבי פתח תקווה במסגרת המחזור הראשון בפלייאוף העליון, אך הראש של לא מעט אנשים במועדון, ובעיקר של האהודים הוא כבר לקראת משחק העונה מול מכבי תל אביב ביום שלישי (20:00).
האוהדים הירוקים כבר רכשו את כל 4,500 הכרטיסים שהוקצו להם להתמודדות מול הצהובים. כמו כן, הם קנו מעל 4,000 כרטיסים למשחק בשבת נגד המלאבסים.
1 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
הקהל הירוק
(צילום: עוז מועלם)
בצוות המקצועי, שיקבל היום את רוב שחקני הנבחרת אחרי פגרת מוקדמות המונדיאל, יבהירו להם כי עליהם להיות מרוכזים אך ורק במשחק מול פ"ת. ברק בכר מתכנן להעלות ב-11 את סאן מנחם זאת בכפוף לרמת העייפות של השחקן שתיבחן ביומיים הקרובים, ועל פיה תתקבל ההחלטה בנושא ובהתחשב בעומס שהיה עליו במשחקי הנבחרת בשבוע האחרון.
מבחינת שחקני ההגנה, רז מאיר צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי וארנסט מאבוקה כמגן ימני. עופרי ארד, שרשם גם הוא משחקים עם הנבחרת השבוע, יפתח בכל מקרה זאת בשל היעדרותו של בוגדן פלאניץ'.
"ברור לכל שהמשחק מול מכבי ת"א מעורר כבר עניין גדול ובהחלט כיף לדעת שהאוהדים מחכים לרגע, אבל לפנינו משימה לא פשוטה, חשובה ומאתגרת מול פ"ת אותה נהיה חייבים להשלים בהצלחה כדי להגיע בראש שקט ומלאי ביטחון למפגש מול מכבי ת"א, אמר גורם בצוות המקצועי.