קשר הפועל ת"א, לידור כהן, חתם בעולה החדשה לליגה התאילנדית הבכירה, פיצ'איה. כהן יעזוב את האדומים אחרי גמר גביע המדינה מול מכבי ת"א.
מהפועל ת"א נמסר: "המועדון נתן ללידור את ברכת הדרך להתקדמות כלכלית ומקצועית מעבר לים, מודה לו על חצי עונה נפלאה - ועל תרומתו המשמעותית לעמידה במטרות שהוצבו. הדלת בפני לידור תמיד תהיה פתוחה בהפועל ת"א. כולנו תקווה שלידור יעזוב עם גביע".
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חוגגים
שחקני הפועל חוגגים
עובר לתאילנד. לידור כהן
(צילום: יאיר שגיא)
מנכ"לית הפועל ת"א, אודליה פרידמן, תפנה למינהלת הליגה בבקשה להקדים את משחק הגמר ל-31 במאי, ואז לדחות את מחזור הנעילה בפלייאוף העליון ל-2 ביוני, שעשוי כבר להיות לפרוטוקול בלבד.
בהפועל ת"א הופתעו מההחלטה לדחות את גמר הגביע, שהיה אמור להתקיים ביום ראשון הבא. המשמעות: האדומים, שיתמודדו מול בני סכנין ביום שני במשחקם האחרון בליגה, יאלצו להמתין תשעה ימים עד לגמר הגביע.
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים מול בית"ר ת"א/בת-ים
(צילום: אורן אהרוני)
3 צפייה בגלריה
המנכ"לית אודליה פרידמן
המנכ"לית אודליה פרידמן
תפנה למינהלת. פרידמן
(צילום: ראובן שוורץ)
פרידמן תסביר לאנשי המינהלת כי חלק מהשחקנים מסיימים את חוזיהם ב-31 במאי. כמו כן, הבלם סיאנדה קולו הוזמן בתחילת יוני לסגל של נבחרת דרום אפריקה ולא ירצה להישאר בארץ.
"המינהלת חייבת להקדים את המשחק, אחרת תהיה פה בעיה של קבוצה שלא משחקת תשעה ימים ותצטרך להשאיר את השחקנים מפוקסים. זה לא הגיוני, עם כל הכבוד", אמרו במועדון.
גם בהפועל ת"א, בדיוק כמו אצל היריבה העירונית מכבי ת"א, מצדדים בהעתקת משחק הגמר מסמי עופר לבלומפילד, כשעשויה להתבצע פניה משותפת בנושא.
פורסם לראשונה: 06:25, 21.05.21