במכבי נתניה היו מרוצים אחרי הניצחון 0:3 אמש (שבת) על הפועל כפר סבא, במסגרת פתיחת העונה במשחקי גביע הטוטו. המועדון ערך שינויים רבים בפגרת הקיץ הקצרה, כשהבולט בהם הוא שינוי עמדת המאמן.
כזכור, צמד המאמנים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה עזב את הקבוצה, לאחר שאלה לא הצליחו להגיע עם ההנהלה להסכם בנוגע לקיצוץ שכרם. השניים עדיין נמצאים בשיחות עם הגורמים בקבוצה בנוגע לפיצויים המגיעים להם.
4 צפייה בגלריה
שחקני מכבי נתניה חוגגים
שחקני מכבי נתניה חוגגים
שחקני מכבי נתניה חוגגים
(צילום: יאיר שגיא)
המאמן החדש על הקווים, ריימונד אטפלד, נשמע מרוצה אחרי ההופעה הראשונה שלו: "אני מרגיש טוב ושמח עם תוצאה, אבל לצד זה עדיין מוקדם לדעת מה יהיה. יש לנו עוד מה לשפר, ויש הרבה עבודה". את עיקר המחמאות קיבל יונס מלדה, שרשם אתמול שני בישולים ושער, ובקבוצה בטוחים שזו תהיה שנת הפריצה שלו.
לצד השמחה מהניצחון, בנתניה הביעו דאגה מפציעתו של הקפטן אלמוג כהן. אך אחה"צ התברר כי הוא סובל ממתיחה קלה בגיד ויחזור לאימונים בתחילת שבוע הבא.

ממשיכים להתחזק: אנסה חתם בק"ש

הקבוצה של איזי שירצקי ממשיכה להתחזק. במועדון הודיעו על החתמתו של יוג'ין אנסה בן ה-25. החלוץ הגינאי הושאל לעונה אחת מקבוצתו הפועל רעננה.
אנסה גדל במחלקת הנוער של לוקרן הבלגית ושיחק בלומל הבלגית. בישראל היה בבית"ר ת"א/ רמלה, ובעונה שעברה בהפועל רעננה שבמדיה כבש שישה שערים בליגה.
4 צפייה בגלריה
יש וולקאם. אנסה
יש וולקאם. אנסה
יש וולקאם. אנסה
(צילום: עירוני קריית שמונה)

מכבי פ"ת: רוי רונן ייעדר חודשיים

קשר מכבי פתח תקווה עבר בדיקת MRI ,והתגלה כי הוא סובל מקרע ברצועה הצידית שצפוי להשבית אותו לחודשיים. רונן הצטרף לפתח תקווה העונה, ואמש הוא רשם הופעת בכורה בסגל הקבוצה , ואף העלה את המלאבסים ליתרון בדקה ה-23 כשניצל טעות קשה של עדי טבצ’ניק.
לפני השריקה לסיום המחצית השחקן השתרע על הדשא, ומרר בבכי עקב הכאבים שחש בברך הימנית. השחקן הורד לחדר ההלבשה על אלונקה, אך הוחלט שלא לפנות אותו מיידית לבית חולים.
4 צפייה בגלריה
רוי רונן חוגג
רוי רונן חוגג
רוי רונן במדי כפ"ס
(צילום: ראובן שוורץ)
חדרה ממתינה לאשדוד בנוגע לג'רפי
בקבוצה של שרון מימר עוקבים באדיקות אחר התנהלות הפועל ת"א ומ.ס אשדוד, באשר לשחרור של יואב ג'רפי. כזכור, השוער כבר סיכם את תנאיו בחדרה, אבל אשדוד הטילה וטו על המעבר בשל מחלוקות מול ראשי הפועל ת"א. במידה והדברים לא יסתדרו, בחדרה בוחנים אופציה חלופית כשרובי לבקוביץ' ועומרי גלזר נמצאים על הפרק.
4 צפייה בגלריה
יואב ג'ראפי מאוכזב
יואב ג'ראפי מאוכזב
עדיין מחכה. ג'ראפי
(צילום: ראובן שוורץ)
בנוסף, החלוץ הניגרי אודה אונוריודה צפוי לנחות בארץ ולהצטרף בקבוצה. השחקן עבר בדיקת קורונה שתוצאתה שלילית וככל הנראה יעבור בדיקה נוספת כשינחת. בקבוצה מחכים להגיע להסכם גם עם הבלם טל כחילה. "בנינו בקפידה ולאורך הרבה זמן סגל טוב שבקרוב יושלם", אמר היו"ר אורן גולן. "צירפנו שחקנים שלא בלטו בעונה האחרונה, והגיעו רעבים, מה שמתאים למרקם והאווירה של המועדון".

הקאמבק של סכנין

אחרי שנת היעדרות בני סכנין תחזור הערב (ראשון) רשמית לליגת העל, במשחק גביע הטוטו מול הפועל חיפה (סמי עופר, 20:00). לרשותו של המאמן אלדד שביט יעמוד סגל חסר מאוד. הרכש החדש, הבלם אוסוולדו הנריקס נחת כבר בישראל, אך בדומה לאמרי וולשמן נמצא בבידוד.
שני שחקני רכש נוספים - איקוון אוטין ומוטי ברשצקי, טרם עברו בבקרה התקציבית וייעדרו גם הם. בנוסף, המגן עלי עותמאן והבלם מארון גנטוס פצועים ונמצאים בספק גדול. "זה משחק רשמי ראשון בגביע הטוטו, ונשחק בעיקר עם הסגל מהעונה שעברה", אמר מאמן הקבוצה. "הישראלים החדשים והזרים לא יוכלו ליטול חלק, ובעייני זה לא מבחן עבורנו, אלא עוד מקצה גופני”, סיכם.
פורסם לראשונה: 07:19, 09.08.20