בסקציה נס ציונה מנסים להתאושש מהירידה וכבר נודע על שינוי בעמדת היו"ר של המועדון. דודו עוז הודיע לחברי העמותה וחברי הועד המנהל על סיום תפקידו. עוז החליף את אלי כהן קודמו בתפקיד.
דודו עוז הוציא הודעה רשמית בה סיפר כי נאלץ לעזוב עקב הצורך להקדיש את זמנו לניהול המשבר הכלכלי של החברה הפרטית אותה הוא מנהל, בתחום המלונאות: "משבר הקורונה הוביל להוצאת מאות עובדים בחברה אותה אני מנהל לחל"ת, להפסקת פעילות וסגירת מלונות על כל המשתמע מכך. מתוך מחויבות לבעלי החברה, אחריות אישית והצורך לטפל במשבר שלא נראה כמותו מעולם, ביקשתי מעיריית נס ציונה למנות לי מחליף בהתאם לצו מצפוני. דחיתי את העזיבה, אך המצב הנוכחי דורש ממני להתמסר כל כולי לניהול החברה סביב השעון".
2 צפייה בגלריה
דודו עוז
דודו עוז
דודו עוז
(צילום: יח"צ C HOTELS)
על תקופתו בתפקיד אמר היו"ר: "עשינו דרך ראויה לכל שבח עמדנו בפני קשיים ומהמורות ללא מגרש ביתי, עם תקציב מוגבל, יציאה וחזרה מחל"ת, ניהול וביצוע הפחתות שכר, בזמן קצר וביעילות מירבית. מבחינתי עמדנו במשימה בכבוד. הירידה לליגת המשנה אכזרית שכן יחס שערים הוא שהכריע".
מועדון הכדורגל סקציה נס ציונה מסר: "אנו מודים לדודו על המסירות, הנחישות, הנאמנות, הסטנדרטים והשקיפות שהנחה כדרך ניהולית וערכית. דודו תרם מזמנו ומרצו, והשקיע ימים כלילות למען המועדון. כמובן שדודו יישאר אוהד מסור של הקבוצה גם בעתיד".
2 צפייה בגלריה
סקציה נס ציונה מאוכזבת
סקציה נס ציונה מאוכזבת
שחקני נס ציונה מאוכזבים. עוז: "אכזרי"
(צילום: ראובן שוורץ)