מכבי תל אביב ומ.ס אשדוד ייפגשו מחר (רביעי, 20:30) למשחק שני השבוע, הפעם במסגרת רבע גמר גביע המדינה. ביום ראשון זה הסתיים ב-1:1 בבלומפילד בליגה והפעם הקבוצות ייאבקו באצטדיון הי"א על המקום בחצי הגמר.
מאמן מכבי תל אביב, פטריק ואן לוון, דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק והתייחס כמובן לתיקו במחזור האחרון: "הייתה לנו הזדמנות לשתף מחשבות בין השחקנים לצוות האימון. עכשיו זה משחק גביע, זה סיפור אחר. מפגש מול אותה יריבה? זו ההגרלה, אין לנו השפעה על זה. מבחינתי זו לא בעיה".
2 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון. אתגר מול אשדוד
(צילום: עוז מועלם)
על ההבדל בין המשחקים: "אם האוהדים שם, אז האווירה תהיה דומה. אנחנו יודעים שזה נוקאאוט וצריך לעשות הכל כדי לנצח. אנחנו רוצים להשיג את זה עם כדורגל טוב, אבל גם יודעים שבגביע קורים לפעמים דברים אחרים. צריכים להילחם ולהיות מוכנים להכל".
עדן קארצב, שנכנס כמחליף ביום ראשון, דיבר גם הוא: "קיבלנו את הסטירה בזמן. אנחנו מתכוננים כמו למשחק על החיים שלנו. אשדוד קבוצה טובה ומאומנת אבל אני סומך על הקבוצה שלי שנדע לעשות את העבודה".
2 צפייה בגלריה
עדן קארצב
עדן קארצב
עדן קארצב. סומך על החברים לקבוצה
(צילום: רויטרס)
הקשר הצעיר הוסיף :"מרגישים את החזרה של הקהל התגעגענו לזה מאוד. מרגישים אותו מתחילת המשחק ועד סופו. מקווים לשמח אותם. בגביע אין מה לתקן, זה משחק אחד. צריך לסיים את המשחק בדקות הראשונות ולא לחכות לדקות האחרונות. אני מאוד מקווה שנעשה את זה".