אחרי שהעביר אתמול (שלישי) את אימון הבכורה שלו והבוקר הודיעה מכבי תל אביב באופן רשמי שחתם, יורגוס דוניס החל לעבוד על רכש. המאמן היווני רוצה להחתים ארבעה שחקנים זרים, ככל הידוע לפחות חלקם שיחקו אצלו ביוון או בקפריסין, וייתכן שגם יאתר ישראלי נוסף, כשדן ביטון על הפרק.
בכל מקרה, מחר הוא לא אמור לעמוד על הקווים במשחק אלוף האלופים נגד הפועל באר שבע, אלא אם כן הלחץ שמופעל על המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור איתמר גרוטו, ישפיע. במינהלת הגישו עבור מכבי בקשה מיוחדת למשרד הבריאות, אולם טרם קיבלו תשובה. במכבי מקווים שיוכלו להשתמש בשירותיו של דוניס במשחק מוקדמות הצ'מפיונס בשבוע הבא בבלומפילד מול ריגה.
2 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב, מ.ס אשדוד
מכבי תל אביב, מ.ס אשדוד
ביטון (מימין)
(צילום: אבי רוקח)
כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, אייל גולסה על סף סיכום במכבי ת"א תחת חוזה של 315 אלף דולר, כשמה שנותר בין הצדדים להסדיר זה את נושא השנה השלישית. גולסה לא קיבל הצעה רשמית מקבוצות אחרות למעט מכבי, כשהוא רוצה לקבל חוזה מובטח לשלוש שנים בעוד שהצהובים אישרו לו בשלב זה חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית, שתתממש במידה שישחק ב-70 אחוז ממשחקי הקבוצה בעונה השנייה.

אמאדור עזב

הבלם ז'איר אמאדור עובר באופן רשמי לריאל סראגוסה לאחר שמכבי ת"א הגיעה לסיכום עם הספרדים על מכירתו. בעונה האחרונה הפורטוגלי הפך לבלם היציב והטוב בארץ, וזכה עם הקבוצה בשתי אליפויות רצופות וכן בגביע הטוטו.
2 צפייה בגלריה
אמאדור מול דמארי
אמאדור מול דמארי
אמאדור מול דמארי
(צילום: עוז מועלם)
השחקן גם העדיף לחזור לספרד, שם שיחק לפני שהגיע לצהובים, ושם יחבור לבני משפחתו. הוא רשם בסך הכל 72 הופעות במועדון וזכה בשתי אליפויות.