הליגה הלאומית חוזרת הערב (שני) עם לא פחות משמונה משחקים, כולם בשעה אחידה (20:00), והשאלה הלא פתורה היא מי תצטרף למכבי פתח תקווה הראשונה בדרך לעלייה: הפועל ראשל"צ, בני סכנין או הפועל קטמון? או אולי תהיה זו הפועל רמת השרון שתפתיע ותצטרף גם היא למאבק. המחזור ה-29 יוצא לדרך כשנותרו עד לסיום העונה תשעה משחקים.
אלדד שביט, המאמן שהרים את בני סכנין מהקרשים ורשם ב-11 משחקיו שבעה ניצחונות, כולל נגד מכבי פ"ת וראשל"צ, רוצה לסגור את פער ארבע הנקודות מהכתומים ולהוביל את הקבוצה מהמגזר לליגת העל.
3 צפייה בגלריה
"לא דיברו איתי על הארכת חוזה". אלדד שביט
"לא דיברו איתי על הארכת חוזה". אלדד שביט
"לא דיברו איתי על הארכת חוזה". אלדד שביט
(צילום: אביהו שפירא)
אלדד, איך זה לחזור למגרשים?
"אפשר להגיד שהקורונה לא הגיעה לנו בזמן. עובדתית עשינו רצף נקודות מעולה, ובמשחק האחרון ניצחנו 0:4 את הפועל עפולה. היה דרייב, היה וייב, היה אקשן, היו תחושות טובות. מצד שני לא בטוח שהגעת הנגיף היא לרעתנו. אנחנו יכולים לחזור לעצמנו ואני מקווה ומאמין שזה מה שיהיה".
עם רצף מרשים כזה הבעלים אבו יונס בטח דיבר איתך על הארכת חוזה.
"לא דיברו איתי ואני לא מתעסק בזה, אפילו לא במחשבות הכי קטנות. אנחנו בעיצומה של העונה ואנחנו במאני-טיים, ובאמת אני מתרכז רק ביתר העונה".
3 צפייה בגלריה
מוחמד אבו יונס בני סכנין התאחדות לכדורגל
מוחמד אבו יונס בני סכנין התאחדות לכדורגל
הבעלים מוחמד אבו יונס
(צילום: אורן אהרוני)
במחשבה שמכבי פ"ת תעלה, מוכן להמר מי תצטרף אליה?
"אנחנו כרגע האנדרדוג. הפייבוריטית היא הפועל ראשל"צ עם ארבע נקודות יותר מאיתנו ושש מקטמון, והיא זו שמכתיבה את הקצב. קטמון קבוצה חזקה מאוד. גם רמה"ש קבוצה טובה שלא אמרה את המילה האחרונה".
ספר על האווירה בדוחא.
"יש תחושה מאד מוזרה של תחילת עונה. מצד אחד אני מרגיש שהשחקנים התגעגעו לענף, מצד שני נכנסים לרצף גדול של משחקים וזה מסוכן כי לא קרה אף פעם דבר כזה. אני גם לא יודע איך המצב בכל הקבוצות. אני חושב שמשבר הקורונה עדיין בעיצומו. אני לא רוצה להיות נביא זעם אבל התחושה היא שאנחנו עדיין בתוכו ואי אפשר לדעת מה יהיה".
אבו יונס עבר סיטואציה לא פשוטה כשירו לעבר ביתו.
"מקצועית זה לא אמור להשפיע. מבחינת ההרגשה ליבנו איתו. אבו יונס עובר כרגע משבר בחייו שלא קשור לכדורגל, זה לא נעים שכדורים ישרקו ליד ובתוך הבית. אני יודע שהצלחת הקבוצה תסב לו אושר. אני מקווה שניתן לו את השקט הנפשי, לפחות לטווח הקצר. נקווה שגם לטווח הארוך".
3 צפייה בגלריה
אוהדי בני סכנין
אוהדי בני סכנין
אוהדי בני סכנין
(צילום: שרון צור)
זה אומר שסכנין תחגוג בסוף עלייה?
"אני מאמין שאנחנו מסוגלים ללכת עד הסוף, יש עוד הרבה נקודות בקופה. אבל אף מאמן לא יודע כרגע איזה קבוצה הוא יקבל. יש סימן שאלה אצל כולן. צריך לזכור שהקהל של סכנין הוא ערך מוסף. לא לכל קבוצה יש קהל כמו שלנו, ולשחק בדוחא ריק זו פגיעה קשה. אני מקווה שנתפקד טוב".

ראשל"צ נגד אשקלון, בכורה לעטר בלוד

המשחקים: בני סכנין – הפועל רמה"ש (דוחא), הפועל ראשל"צ – הפועל אשקלון (הברפלד), מ.ס כפר קאסם – מכבי פ"ת, הפועל עכו – הפועל קטמון (עכו), בית"ר ת"א/בת ים – בני לוד (נס ציונה), הפועל פ"ת – אחי נצרת (המושבה), הפועל ר"ג – הפועל עפולה (ר"ג), הפועל נוף הגליל – הפועל אום אל פאחם.
ביום חמישי יתקיים מחזור הנעילה של הליגה הסדירה ולאחריו יחלו משחקי הפלייאוף.