קרית שמונה הובסה אמש (רביעי) 3:0 מול הפועל חדרה. הקבוצה של שרון מימר שיחקה פתוח, והגיעה למשחק כשהיא כבר הבטיחה את מקומה בליגה וללא דאגות. לעומתה, הקבוצה של קובי רפואה הציגה משחק שבלוני, חלש וללא מחץ בחלק הקדמי.
כעת, כשנותרו שני מחזורים בלבד לסיום העונה, קרית שמונה וסקציה נס ציונה נמצאות בשוויון נקודות עם יתרון קל לק"ש בזכות הפרש שערים. השתיים ייפגשו במחזור הנעילה של הפלייאוף שייערך בקרית שמונה, ובו ככל הנראה תיקבע היורדת שתצטרף לרעננה.
3 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
משחק שבלוני. רפואה
(צילום: אביהו שפירא)
מי שהתאכזבו במיוחד מהיכולת הגרועה אתמול, היו אוהדי ק"ש שצפו במשחק מהגבעה שמעל המגרש, ובתום המשחק דפקו על דלתות האצטדיון וצעקו לשחקנים: "תורידו את החולצות, אין לכם כבודף ליגה לאומית".
אורח אחר ביציע, בעלי הקבוצה איזי שרצקי שנכח במשחק לראשונה מזה מספר חודשים היה גם הוא לא מרוצה בלשון המעטה ועזב את המגרש כבר לאחר השער השני שהקבוצה ספגה. השחקנים נראו שבורים בסיום והתכנסו בחדר ההלבשה. "אנחנו שבורים, אם נמשיך ביכולת הזאת אנחנו בדרך הסלולה לליגה הלאומית. נצטרך להתעשת בשני המחזורים שנשארו כדי להישאר בליגה" אמר אחד השחקנים.
3 צפייה בגלריה
אוהדי ק"ש על הגבעות מעל האצטדיון
אוהדי ק"ש על הגבעות מעל האצטדיון
אוהדי ק"ש על הגבעות מעל האצטדיון
(צילום: אביהו שפירא)
בקבוצה הצפונית מקווים להשיג ניצחון על בני יהודה במחזור הקרוב, מה שיאפשר לתיקו מול נס ציונה במחזור הסיום להספיק להבטיח עונה נוספת בליגה.

פרץ: "לא יודע אם וייסמן יישאר"

לאחר שהשיגה אמש (רביעי) ניצחון בכורה בפלייאוף התחתון בהפועל חדרה נשמעים מרוצים מכך שהשיגו את המטרה מתחילת העונה, הישארות בליגה. "בתחילת העונה הציפיות מאיתנו נהיו גדולות יותר, אבל אנחנו היינו מציאותיים והבהרנו שהמטרה היא הישארות", אמר גורם בהנהלה.
בחדרה ישלבו מעכשיו הרבה שחקנים צעירים, אך הבהירו כי ינהגו בספורטיביות עד שריקת הסיום של העונה. חלק מאותם צעירים כבר קיבלו צ'אנס מהמאמן שרון מימר ואמורים להשתלב בקבוצה הבוגרת לקראת העונה הבאה. בין השחקנים נמצאים גלעד אברמוב, אלון דרעי ועומר יונס, שגם זכו למחמאות גם ממאמנם: "אני שמח לראות את השילוב של הצעירים. זה לא קל לבוא להגיע האלה, אבל הם הראו שיש פוטנציאל גדול".
3 צפייה בגלריה
שחקני חדרה חוגגים את השער של אבו פאני
שחקני חדרה חוגגים את השער של אבו פאני
שחקני חדרה חוגגים עוד עונה בליגה
(צילום: אביהו שפירא)
אליאל פרץ שחתם בוולפסברגר האוסטרית, לא היה אמור להיכלל בסגל עד תום העונה, אבל שינה את דעתו וביקש ממימר לשחק. בסופו של דבר הוא שולב במחצית השנייה מול קריית שמונה ואמר: "רציתי לעזור לקבוצה לנצח ואני שמח שעליתי והצלחתי לעזור". על המעבר לאוסטריה: "אני מקווה מאוד ששון וייסמן יישאר איתי. אני לא יודע אם הוא יישאר אבל בכל מקרה אני מחכה לזה בקוצר רוח".