בהפועל חדרה מנסים להתמודד עם השלכות ההידבקות של המאמן שרון מימר ושל חברי צוות נוספים בקורונה. במועדון לא התאמנו מאז יום שישי לקראת המשחק שאמור להתקיים מחר (שני, 20:30) באצטדיון טדי מול בית"ר ירושלים, אף שבהודעה רשמית שהוציאו הכחישו שביקשו לדחות את ההתמודדות.
"חשוב לנו להבהיר כי נכון לרגע זה לא הוגשה מטעמנו שום בקשה רשמית לדחיית המשחק מחר", נאמר בהודעה רשמית מטעם המועדון. "אנחנו בקשר רציף עם מינהלת הליגה וממתינים להנחיות משרד הבריאות".
2 צפייה בגלריה
שרון מימר
שרון מימר
שרון מימר. כל הצוות המקצועי נדבק
(צילום: הפועל חדרה)
עם זאת, הסיטואציה מסובכת היות ולא כל השחקנים קיבלו תוצאות ובעיקר מפני ש-6 אנשים מהצוות המקצועי שנבדקו התגלו כחיוביים. "רוב צוות האימון יצא חיובי לקורונה. מאמן השוערים אמנם שלילי, אבל הוא עם חום גבוה. תוצאות הבדיקות של השחקנים שליליות, למעט שמונה שחקנים שעדיין לא קיבלו תשובה. שניים מהשחקנים מתלוננים על תסמינים. בנוסף, שני אנשי צוות ניהולי נמצאו חיוביים. בשלב זה אנו לא חוזרים להתאמן עד שנקבל הנחיות אחרות".
כזכור מאז שהתגלה כי המאמן שרון מימר נמצא חיובי לנגיף, המתינו בקבוצה בדריכות לקבלת תוצאות הבדיקות שעברו שלשום אנשי המועדון והשחקנים. במשנה זהירות ועל פי ההנחיות, בוטל אתמול האימון ובקבוצה ממתינים לתוצאות כלל הבדיקות על מנת לקיים היום את האימון המסכם במידה שלא יימצאו שחקנים חיוביים בבדיקות. כל אלו שנבדקו עד כה יצאו שליליים.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חדרה חוגגים
שחקני הפועל חדרה חוגגים
שחקני הפועל חדרה ברגע שמח יותר. עתיד בערפל
(צילום: אורן אהרוני)
ההצהרה הרשמית, על פי גורם במועדון היא שכן הומלץ על ידי אנשי הקבוצה למינהלת לדחות את המשחק מול בית"ר: "אם כל כך הרבה נדבקו, יש סיכוי ששחקנים יפתחו תסמינים בהמשך, למרות שכרגע כל השחקנים שנבדקו קיבלו תוצאות שליליות. אם צוות שלם נדבק זה עלול להיות מסוכן גם לשחקני היריבה".