רוני לוי צפוי להתמנות היום (רביעי) למאמן הפועל באר שבע והוא ידריך את הקבוצה של אלונה ברקת לפחות עד תום העונה.
לוי (54), שזכה בעבר בשלוש אליפויות וגביע עם מכבי חיפה, יחליף את יוסי אבוקסיס שהתפטר לפני מספר שבועות בעקבות מערכת יחסים עכורה עם אלונה ברקת. במועדון קיוו שאליניב ברדה ימלא את מקומו של אבוקסיס עד תום העונה ואז ימונה מאמן בכיר. ברדה שאימן את הקבוצה ארבעה משחקים (מאחד הורחק) הודיע לאחר ה-2:2 בשבת נגד הפועל חיפה שאינו מעוניין בתפקיד, בין היתר בשל נסיבות רפואיות.
1 צפייה בגלריה
רוני לוי על הספסל
רוני לוי על הספסל
רוני לוי. בדרך לבאר שבע
(צילום: עוז מועלם)
הודעתו השאירה את ברקת ללא מאמן ובלית ברירה היא החליטה למנות את לוי, שהיה מבחינתה המתאים ביותר מבין המאמנים הפנויים הישראלים שהוצעו לה. לוי עשוי לערוך היום אימון בכורה לקראת המשחק ביום ראשון נגד מכבי תל אביב בגביע המדינה.
במקביל למאמצים למציאת מאמן, בימים האחרונים, בעקבות האפשרות שיוחזר קהל למגרשים עסקו אנשי עיריית באר שבע באפשרות קליטת אוהדים למשחקים הביתיים של הקבוצה באיצטדיון טוטו טרנר, שכזכור רק לאחרונה חזר לפעילות לאחר השבתה ארוכה בשל בעיות בטיחות שהתגלו בו. שלב התיקון הראשוני, בו פורק הגג, הסתיים וכעת מתחיל השלב השני בו הוא מורכב מחדש. בהנהלת האיצטדיון הודיעו שככל הנראה לא תהיה בעיה לקלוט קהל באיצטדיון תחת מגבלות הקורונה, נכון לעכשיו מדברים על הכנסת אלפי אוהדי בודדים לכל משחק.