נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת פתיחת דרג ב' בליגת האומות בסקוטלנד (שישי, 21:45). המאמן החדש, וילי רוטנשטיינר, יציב מערך שיכלול שלושה בלמים, אותו הוא יזם בעצמו בעידן אנדי הרצוג.
אחרי שהשמיע לשחקנים את השיר "זה עכשיו או לעולם לא" של אלביס פרסלי, והקרין בפניהם מצגות עם המשחקים האחרונים נגד סקוטלנד, נראה כי שחקני סלטיק ניר ביטון וחאתם אל-חמיד יפתחו יחד עם איתן טיבי כבלמים.
3 צפייה בגלריה
וילי רוטנשטיינר באימון
וילי רוטנשטיינר באימון
נשאר עם אותו מערך. וילי רוטנשטיינר
(צילום: ראובן שוורץ)
אלי דסה יפתח בצד ימין של ההגנה. בקישור, הקפטן ביברס נאתכו ומנור סולומון יעלו בהרכב. נכון לעכשיו זוכה דור פרץ לעדיפות על פני דן גלזר. בחוד יפתחו ערן זהבי ומונס דאבור, מאחר ששון וייסמן לא שיחק לאחרונה והיה עסוק במעבר לוויאדוליד.
“בשבילי זה צעד מאוד מרגש ואני שמח שעשיתי אותו. הייתי שם יומיים וראיתי את כל המתחם ואת האנשים, אני מאוד שמח ומחכה כבר להתחיל את הליגה בשבוע הבא", סיפר וייסמן על קבוצתו החדשה. "אנחנו רוצים לבנות שם משהו גדול, כרגע הקבוצה בבנייה. הם שואפים תמיד להסתכל קדימה וזה מה שהיה בשבילי הכי חשוב. הם מאוד בונים עליי שם ואוהבים אותי ואני מאוד רוצה לבוא, לשחק ולתת את כל כולי".
3 צפייה בגלריה
ניר ביטון ואלי דסה מתחממים
ניר ביטון ואלי דסה מתחממים
שניהם צפויים לפתוח. ניר ביטון ואלי דסה
(צילום: ראובן שוורץ)
על נבחרת ישראל הוסיף וייסמן: "וילי מכין אותנו בצורה הטובה ביותר ונותן לנו המון מידע על הסקוטים. אני מאמין שאנחנו מסוגלים ויכולים לנצח במשחק וכמובן לעשות דברים טובים בקמפיין הנוכחי, וגם הלאה. אני חושב שזה לא משנה שאנחנו פוגשים גם עכשיו את סקוטלנד וגם בחודש הבא. אני יודע שאנחנו מסוגלים לעשות את זה”.
עוזר המאמן אלון חזן הוסיף: "ההכנות לא אופטימליות, כי האימון האמיתי הראשון יהיה רק היום. לקראת המשחק נעשה אימון בקצב אחר, אבל כל הסגל הגיע בריא ובכושר משחק. מזה נשתדל להפיק את המקסימום. אנחנו משתדלים לא להתעסק הפעם בסקוטים. אנחנו מכירים אותם ממפגשים קודמים, הדגש הפעם יהיה על הנבחרת שלנו, לנסות לשפר דברים ולהפוך את הדברים שאנחנו טובים בהם לעוד יותר טובים. אנחנו מתעסקים יותר מדי ביריבות גם כשמכירים אותן".
3 צפייה בגלריה
שון וייסמן
שון וייסמן
שון וייסמן בגלזגו
(באדיבות ההתאחדות לכדורגל)
על המטרות בליגת האומות אמר חזן: "המטרה העיקרית שלנו היא להישאר בדרג ב', כי בפעם הקודמת ירדנו לדרג ג' והתמודדנו מול נבחרות בסדר גודל הרבה יותר גדול. כשאנחנו נשארים בדרג ב' אנחנו משאירים יריבה אחת כזו מאחורינו, ונקווה שזה יצליח. לא צריך להתחסד ולומר שאנחנו אוהבים לשחק מול קהל, כי כשאתה בא ומשחק מול יריבה סקוטית עם הקהל שלה בבית, זה נותן לה דחיפה מאוד משמעותית. צריך להודות על האמת - במקרה הזה, זה פועל לטובתנו".