הפרשה בין דן איינבינדר לבית"ר ירושלים מסרבת להיגמר. בקשתו של השחקן לחזור להתאמן עם הקבוצה ולהמשיך לקבל את שכרו נדחתה על ידי הבוררות, וכעת הוא ועורך דינו מכינים תביעה נוספת לקבלת פיצויי שכר ובגין פגיעה תדמיתית ונפשית.
כזכור, הקשר לא היה בתוכניות המקצועיות של הירושלמים, ומשלא מצא בחלון ההעברות מועדון אחר שיקלוט אותו, שוחרר באופן חד צדדי מהקבוצה. איינבינדר שגדל בבית"ר ירושלים ושימש כאחד הקפטנים, טען ל"התנהלות חמורה ויוצאת דופן", ופנה למוסד לבוררות על מנת להסדיר את התביעה מול המועדון. היום כאמור, בקשתו נדחתה.
1 צפייה בגלריה
דן איינבינדר
דן איינבינדר
ידרוש פיצויים בגין פגיעה תדמיתית ונפשית. איינבינדר
(צילום: עוז מועלם)
על ההחלטה לנתק את הקשר המקצועי עם השחקן בתחילת החודש, אמרו בבית"ר: "חוגג היה הכי הגון עם דן, הסכים שלא יוותר על שקל אחד, אבל הוא לא רצה לעזוב, הוא כנראה חשוב שנישבר או משהו כזה, אבל זו החלטה ברורה מראש. יש עניין של הקטנת נזקים ואיינבינדר לא רצה לעזוב לשום מקום".
בנושא אחר, מחר ימריאו לדובאי בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, יחד עם אלי אוחנה והמנכ"ל מוני ברוש על מנת לחתום רשמית על עסקת השותפות מול השייח חאתם בן-ח'ליפה, שעל פי גורמים המעורים בפרטים היא סוכמה ומחכה לאישור בדיקת הנאותות בין הצדדים. הערב (20:45) הקבוצה תצא למשחק חוץ נגד מכבי חיפה.