נבחרת ישראל מתוכננת לפתיחת ליגת האומות ביום שישי הבא כשתתארח בגלגזו אצל סקוטלנד (21:45) ושלושה ימים לאחר מכן מול סלובקיה בבית. רגע לפני, דיבר המאמן וילי רוטנשטיינר, במסיבת עיתונאים לקראת משחקו הראשון על הקווים.
האוסטרי דיבר על ההכנה בתקופת קורונה: "לא היה פשוט לעקוב אחרי השחקנים לקראת הזימונים. אני חושב שעשינו עבודה טובה בהקשר הזה. צפינו בכל משחקי גביע הטוטו. הגישה של השחקנים בנוגע לנבחרת הרשימה אותי. זה מעיד על תשוקה. ערן זהבי ודיא סבע ממש נלחמו כדי להגיע לנבחרת. מכוונים לכל הפחות להישאר בדרג 2 של ליגת האומות. המטרה השנייה היא לנצח בחצי הגמר מול סקוטלנד, באוקטובר, אבל כרגע לא מתרכזים בזה".
2 צפייה בגלריה
וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר. מתכונן לאתגר הראשון על הקווים
(צילום: ההתאחדות לכדורגל)
רוטנשטיינר גם נימק את בחירת הסגל ובמיוחד את ההחלטה לזמן את ג'ואל אבו חנא: "הוא שחקן מעניין, שגדל בגרמניה. הוא הפך לשחקן הרכב באוקראינה כבר בגיל 22. ראינו סרטונים ומשחקים שלו, והבנו שאפשר יהיה לזמן אותו. עוד 10 ימים נהיה חכמים יותר כשנראה אותו על המגרש".
על זהבי שיגיע לצמד המשחקים, למרות שקבוצתו הסינית התנגדה בתחילה: "גישה יוצאת דופן. הוא מודל חיקוי. מקווה שהוא ימצא במהירות מועדון חדש ואצטרך לדבר איתו על כך, כי אם יישאר ללא קבוצה זו עלולה להיות בעיה".
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי. מחמאות מהמאמן
(צילום: ראובן שוורץ)
בנוגע להחלטה לא לזמן את ליאור רפאלוב שפתח טוב את העונה: "הוא שחקן מצוין ומנוסה, אבל בסגל שכולל את ערן זהבי, מואנס דאבור ושון וייסמן הוא לא היה מקבל הרבה דקות וזה לא היה מכבד אותו".
בסיום בירך רוטנשטיינר את מכבי תל אביב ואיחל בצלחה להפועל באר שבע ובית"ר ירושלים שישחקו היום.