בית"ר ירושלים השיגה היום ניצחון חשוב במאבק שלה להתרחק מהתחתית ולנסות להרוויח מקום בסיום העונה בפלייאוף העליון, 0:1 מוצדק על מכבי פ"ת.
הקבוצה של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה הגיעה לאצטדיון המושבה כשהיא יודעת שהמצב שלה שברירי, וכל תוצאה מלבד ניצחון תייצר מבחינתה רצף שלילי של שלושה משחקי ליגה בהם לא לקחה את כל הנקודות, ועשתה את העבודה עם ניצחון מינימלי.
3 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
שועה לפני בר
שועה לפני בר
שועה בפעולה. יופי של בישול
(צילום: ראובן שוורץ)
ירדן שועה בישל לעידן ורד את שער הניצחון רגע לפני השריקה לסיום המחצית הראשונה, במשחק שהיה שווה הרבה יותר מזה. הקצב היה מהיר, שתי הקבוצות חיפשו את השער, וזה יכול היה להסתיים בתוצאה משמחת יותר עבור הצופים.
מרקו ינקוביץ' ערך בכורה לא רעה בליגה עם 60 דקות בהן הראv שיש לו הרבה כדורגל ברגליים, גם אם לא בטוח שלבית"ר חסרים שחקנים מסוגו ומסוג מתאוסיניו, פליימייקרים שממעטים לעשות תנועות לעומק. בשורה התחתונה, בבירה יהיו מרוצים כמובן מהנקודות וגם מהעובדה שהם שמרו על רשת נקייה בפעם השלישית ברציפות כולל הגביע מול הפועל עכו, לא דבר מובן מאליו לאחר תצוגת ההגנה המחרידה מול מכבי חיפה. עוד סיבה לחגיגה מבחינת הצהובים-שחורים היא אביאל זרגרי. אי אפשר לנחש שהוא רק בן 19 עם שליטה מוחלטת והמון בטחון עצמי.
3 צפייה בגלריה
אביאל זרגרי בפעולה
אביאל זרגרי בפעולה
אביאל זרגרי. הטוב במגרש
(צילום: ראובן שוורץ)
בצד השני גיא לוזון יהיה מאוכזב מחוסר המחץ של הקבוצה שלו, שהגיעה לכמה מצבים שהיו אמורים להספיק לפחות לשער אחד, ואם בית"ר לא ספגה שלושה משחקים ברציפות, פ"ת - הפעם בניקוי משחק הגביע, שגם בו היא הבקיעה רק בהארכה, סוגרת משחק שלישי ברציפות ללא שער זכות.