הפועל עפולה שוקלת לא להופיע למשחק מול הפועל פתח תקווה ביום שני ותגיש עתירה בנושא לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל. הסיבה לכך היא ההחלטה שלא לדחות את משחקי הקבוצה במקביל לדחייה במשחקי היריבה נגד הירידה, בני לוד ששחקניה נאלצו להיכנס לבידוד בעקבות העובדה שנהג האוטובוס של הקבוצה נדבק בקורונה.
עפולה הוציאה הודעה רשמית בנושא ובה נכתב: "תוצאת המשחק בחמישי היא לא הסיפור ואנו נעשה הכל על מנת שהליגה הלאומית אותה במנהלת הליגה לא כל כך סופרים בלשון המעטה תוכרע בספורטיביות.
2 צפייה בגלריה
ערן לוי
ערן לוי
ערן לוי . קבוצתו תגיש עתירה
(צילום: גיל נחושתן)
הפועל עפולה אמנם היא לא אחת מהקבוצות הגדולות בכדורגל הישראלי ואין לנו את הלוביסטים שיש לאותן קבוצות במינהלת הליגה ובהתאחדות לכדורגל אבל לרגע לא ננוח עד שמאבק ההישרדות יוכרע במקביל ולא בדרך הזויה כזו או אחרת. אנו קוראים למקבלי ההחלטות להתעשת למרות שזו 'רק' הליגה הלאומית ו'רק' הפועל עפולה ולדחות את משחקיה ביחד עם בני לוד והפועל אשקלון.
אנו באמת ובתמים תוהים לעצמנו האם רק הפועל עפולה רואה את חוסר הספורטיביות ואת ההתעלמות המוחלטת של המנהלת מהליגה השנייה בישראל? האם מישהו במגדל השן בדרך בן גוריון 1 בבני ברק (כתובת המנהלת לאלו שלא יודעים) טרח להוציא הודעה לתקשורת או לקבוצות התחתית בליגה הלאומית באיזה מתכונת מסיימים את העונה? האם לראשונה בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי מאבק ההישרדות יוכרע כשקבוצה אחת תסיים את העונה והשנייה תמשיך לשחק שהיא יודעת את תוצואותיה? האם במנהלת היו ערוכים לתרחישים האלה?
2 צפייה בגלריה
בני לוד אותה הוא מאמן נמצאת בבידוד
בני לוד אותה הוא מאמן נמצאת בבידוד
בני לוד אותה הוא מאמן נמצאת בבידוד
(צילום: אבי רוקח)
אנו מאוד שמחים שהמאבק בליגת העל על האליפות נגמר, אין לנו ספק כשבסיטואציה דומה, תרשו לנו לנחש, לא היו נוהגים כפי שנוהגים בליגה השנייה בישראל. חוסר הספורטיביות זועק לשמים. אנו דורשים לדחות את משחקי הפלייאוף התחתון עד לחזרתה של בני לוד למעגל המשחקים".
תגובת מינהלת הליגה וההתאחדות לכדורגל תובא כשתתקבל