מכבי חיפה אמנם איבדה נקודות הערב (שני) בטוטו-טרנר, כשסיימה ב-1:1 עם הפועל ב"ש, אבל הגדילה את הפער ממכבי ת"א השנייה לשתי נקודות, כשנותרו חמישה מחזורים לסיום הפלייאוף העליון.
"ברור שאני מאוכזב", אמר בסיום מאמן חיפה, ברק בכר. "אני חושב שאמנם לא היינו טובים במחצית הראשונה, אבל אחרי זה הגענו ליותר מצבים. ניקח את הנקודה מול קבוצה טובה ונתכונן לשבת".
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
"היו משחקים עם הגב לקיר שכן ניצחנו". בכר
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
הגדילו את הפער בפסגה. שחקני מכבי חיפה
(צילום: ראובן שוורץ)
לשאלה אם הקבוצה שלו לא מצליחה דווקא במאני-טיים, אמר: "כושלים? ממש לא. היו משחקים עם הגב אל הקיר שניצחנו. פגשנו קבוצה טובה שנלחמה פה כמו שלא נלחמה כל השנה. אני שמח שצ'ארון שרי קם מהספסל, כבש והשינוי עבד. השחקנים כן מתחילים להתבשל, כן מוכנים ואני מאוד מאמין בהם".
אגב, בכר יצטרך להסתדר במשחק העונה ב-9 במאי מול מכבי ת"א ללא חוסה רודריגס. הקשר קיבל כרטיס צהוב תשיעי העונה ויחמיץ את המפגש החשוב. בכר החליף את רודריגס כבר בדקה ה-38 והשחקן אף התעמת עם אוהדי ב"ש בירידה על הספסל.
3 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
אופטימי. לוי
(צילום: ראובן שוורץ)
ומה היה לרוני לוי להגיד על התיקו? "ההצלה של מיגל ויטור הייתה הרואית, וזה מתאים לו", אמר מאמן ב"ש. "אנחנו צריכים להמשיך בדברים שעשינו היום ונהיה טובים. אני חושב שיש לנו קבוצה טובה ושחקנים טובים. לפעמים דברים הולכים קשה בצורה מסוימת".
לוי המשיך: "בחלק מהמשחקים היינו טובים יותר מהיריבה ולא ניצחנו. היום יכולנו לעשות את ה-0:2 ולגמור את המשחק, אבל אנחנו בתקופה בה הדברים לא הולכים כל כך. קיבלנו החלטות לא טובות בהתקפה. אנחנו צריכים לשפר את העניין הזה אצל השחקנים".