בהפועל חדרה ממשיכים לעבוד במרץ על גיבוש הסגל לעונה הבאה, ומי שמצטרף באופן רשמי היום (שלישי) לקבוצה הוא שובל גוזלן בן ה-26, שמגיע למועדון ממ.ס אשדוד. גוזלן יצטרף לאימוני הקבוצה כבר ביום ראשון הקרוב.
החלוץ פרץ במדי מכבי חיפה, ומאז הספיק לשחק גם בהפועל תל אביב, הפועל רעננה, עירוני קריית שמונה, מכבי נתניה, פראלימני הקפריסאית ובעונה האחרונה בלט במדי אשדוד. "הפועל חדרה היא הפתעת הליגה כבר שנתיים, ושמעתי המון דברים טובים על הקבוצה", אמר גוזלן לאחר החתימה. "אני מאוד שמח להיות חלק מהמועדון הזה ומקווה שאצליח להביא לידי ביטוי את היכולות שלי, וביחד לעשות עוד עונה טובה".
4 צפייה בגלריה
שובל גוזלן
שובל גוזלן
שובל גוזלן
(צילום: ראובן שוורץ)
4 צפייה בגלריה
ההודעה הרשמית של המועדון
ההודעה הרשמית של המועדון
ההודעה הרשמית של המועדון
(הפועל חדרה)
במקביל, נעשתה פנייה לקשר מכבי חיפה מקסים פלקושצ'נקו ובקבוצה הציעו לו להצטרף. מימר שוחח כבר מספר פעמים עם הקשר, שלא צפוי להמשיך בירוק, ואמר שישקול בחיוב את ההצעה. בחדרה אישרו את הפנייה והיו"ר אורן גולן אמר ל-ynet: "פלקושצ'נקו אמר שאם הוא לא ישחק בחו"ל הוא ישחק בחדרה".
בנוסף, בקבוצה ממתינים לשמוע מברק בכר כדי לדעת האם מוחמד אבו פאני נמצא בתוכניות שלו לעונה הבאה. במידה שלא, במועדון כבר הביעו רצון לראות אותו ממשיך עונה נוספת, ואף שואפים לשאול לפחות שחקן נוסף מחיפה. "בהתאם למצב והקיצוץ, חדרה תבנה סגל צעיר ואטרקטיבי, במטרה לשרוד עונה נוספת בליגת העל", מסרו מהמועדון.
4 צפייה בגלריה
מקסים פלקושצ'נקו
מקסים פלקושצ'נקו
קיבל הצעה להצטרף. מקסים פלקושצ'נקו
(צילום: ראובן כהן)
ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן, הודיע להנהלת המועדון כי בהתאם להחלטתו ולהחלטת הנהלת העיר, על המועדון לחבק ולתמוך כלכלית בילדים ממחלקת הנוער שמשפחתם נקלעה לקשיים כלכליים עקב הקורונה. מדובר בילדים ששיחקו במועדון בעונה שעברה ואמורים להמשיך גם בעונה הבאה, אולם בעקבות הקורונה המצב הכלכלי של המשפחות מקשה עליהם לשלם את דמי הרישום. לפיכך יקים המועדון הקרובים ועדה מיוחדת שתייצר קריטריונים ברורים, כאשר הכל יהיה תחת פיקוח צמוד של רואה חשבון.
אקס הפועל חדרה והפועל רעננה, הבלם הספרדי דויד מתאוס (33), קרוב לסיכום בהפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית.

חיזוק לכפ"ס

החתמה מעניינת גם בהפועל כפר סבא, שצירפה את קשר הפועל חדרה בשנתיים האחרונות, ג'ורג' פוצ'יבה.
4 צפייה בגלריה
ג'ורג' פוצ'יבה
ג'ורג' פוצ'יבה
רכש חדש לכפ"ס. פוצ'יבה
(צילום: באדיבות הפועל כפ"ס)
פוצ'יבה (28) אמר לאחר החתמתו: "אני שמח מאוד להישאר בישראל ולשחק בהפועל כפר סבא. מרגיש שנבנה פה פרויקט חזק, טוב ושאפתני. אתאים את עצמי למטרות של הקבוצה. אני מעמיד את עצמי במרכז הקבוצה. גם כחלק מהתפקיד במגרש וגם כחלק מהאישיות שלי. לוקח עליי אחריות ומבין את הציפיות ממני".
פורסם לראשונה: 10:01, 14.07.20