"בארץ כל הזמן מחפשים בנבחרת את הרע, נמאס. הפסדנו לדנמרק ושחטו אותנו, ובסוף אוסטריה קיבלנו מהם היום 4:0. אנחנו עם ארבע נקודות מתשע אפשריות וממשיכים". הדובר: ערן זהבי, שכבש היום ב-1:4 של ישראל במולדובה - ניצחון הבכורה של הכחולים-לבנים בקמפיין מוקדמות המונדיאל.
"הבקענו ארבעה שערים וניצחנו במשחק חוץ קשה", הוסיף זהבי. "אני לא יודע אם ראיתם את תנאי המגרש, אבל מי שעלה כאן למגרש יבין שקשה מאוד לשחק פה כדורגל. נקלענו לפיגור והיה משחק לא קל. היום, ברמות האלה, הפערים מצטמצמים. ראיתי שצפון מקדוניה ניצחה את גרמניה".
3 צפייה בגלריה
זהבי כובש
זהבי כובש
זהבי כובש את שער השוויון מול מולדובה
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
זהבי חוגג מול מולדובה
זהבי חוגג מול מולדובה
"לוקחים את הדברים החיוביים". זהבי
(צילום: EPA)
על השער שלו, שהותיר אותו בודד במקום השני בכובשי כל הזמנים של נבחרת ישראל (25, אחד יותר משייע פייגנבוים ויוסי בניון): "הרגשתי טוב. הגול היה בדקה באמת מאוד קריטית וחשובה לנבחרת, וזה הוריד אותנו למחצית יותר רגועים. אנחנו לוקחים את הדברים החיוביים ומנסים ללמוד מהפחות טובים".
זהבי החמיא למאמן וילי רוטנשטיינר: "הוא עושה הכל כדי לקדם את הנבחרת והמון עבורה הזו בשנתיים האחרונות. כולנו יודעים שלא כל מה שקוראים בתקשורת זה נכון. יש אנשים עם אינטרסים, מאכילים את הציבור עם דברים שליליים. די, חבר'ה, זה אינטרס מדיני שנבחרת ישראל תצליח, תעלה ויהיה לה דיבור טוב בציבור. צריך לשנות את התודעה של הציבור. אם כל הזמן תמשיכו לדבר דברים שליליים – זה מה שהציבור יחשוב על הנבחרת. ברגע שתתרכזו בדברים חיוביים התדמית של הנבחרת תעלה".
3 צפייה בגלריה
פלטיקה מול ארד
פלטיקה מול ארד
פלטיקה מול ארד
(צילום: EPA)
מאמן הנבחרת, וילי רוטנשטיינר, סיכם: "הייתה לנו מחצית ראשונה רעה, שחקנים היו עייפים, אבל הנבחרת הראתה אופי. ראיתי דברים חיוביים ואני שמח מהניצחון הזה בסופו של דבר".