הרבה לחץ השתחרר במכבי חיפה לאחר ה-0:2 אתמול (ראשון) על בני יהודה. הצוות המנטלי של הירוקים בהובלת איתן עזריה ודני ענבר עבד עם השחקנים לפני המשחק ועזר להם להתמודד עם פער 4 הנקודות שפתחה מכבי ת"א בשבת והצטמצם בחזרה לנקודה אמש."אין ספק שהיה לחץ", הודה גורם במועדון. "רוב העונה הובלנו את הטבלה וזה היה משחק חשוב מאוד. יש לאיתן ודני חלק גדול בניצחון הזה מול קבוצה שנלחמת על חייה בליגה".
טאלב טואטחה לא נכלל אמש בסגל מכבי חיפה בעקבות עונש שספג מברק בכר. המגן השמאלי החליט על דעת עצמו לא להופיע לאורחת גיבוש שקיימה הקבוצה, ייתכן בשל הכעס על מעמדו. המאמן לא אהב זאת והחליט לגרוע אותו מהסגל מול הכתומים. טואטחה גם צפוי להיענש.
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים עם סאן מנחם
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
הודו לקהל שחזר
(צילום: עוז מועלם)
בחיפה החמיאו גם לעומר אצילי שבישל את השער הראשון לנטע לביא. הירוקים כבר מחכים לשער הבכורה של שחקן הרכש, אבל מרוצים ממגמת השיפור שהוא מציג ככל שעובר הזמן. גם דולב חזיזה זכה למחמאות והיו כאלו שכינו אותו "האקס פקטור" של הקבוצה. ההצלחה שלו מעלה חשש מסוים בחיפה לפיו הוא יעזוב לאירופה בסיום העונה.
יובל אשכנזי שרק חזר מפציעה ארוכה נכנס כמחליף במחצית, אבל התלונן על כאבים בברך. בצוות הרפואי מעריכים שמדובר רק במכה יבשה וצופים שהקשר יעמוד לרשותו של המאמן, ברק בכר, במשחק הגביע מול מכבי פתח תקווה ביום רביעי.

אכזבה בבני יהודה: "הכל משחק לרעתנו"

בני יהודה נותרה במקום האחרון גם בסיום המחזור ה-25. בסיום המשחק השחקנים ירדו בפנים נפולות לחדר ההלבשה. אחד השחקנים ניסה להסביר לאחר השריקה: "לאנשים נראה כאילו אנחנו רוצים לרדת ליגה, אבל זה רחוק מהמציאות. בני יהודה חשובה לכולנו. המצב הוא אבסורד והכל משחק לרעתנו. אני רק יודע שכל מי שנמצא בחדר ההלבשה של בני יהודה יעשה הכל כדי שהיא לא תרד".
3 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס. הפסד נוסף
(צילום: עוז מועלם)
אוהדי בני יהודה לא רכשו כרטיסים למשחק החזרה לבלומפילד, ואת מקומם תפסו אוהדי מכבי חיפה שהוכנסו לשער 5. גם הזעזוע בעמדת השוער לא עזר וברק לוי שהחליף בין הקורות את עומר ניאון, רשם שתי טעויות קשות. הכתומים נאלצו להסתדר גם בלי דן מורי שנעדר בשל צהובים.
בבני יהודה ניסו בכל זאת להתעודד וגורם במועדון אמר: "רצינו לשמח את הקהל עם חזרתו למגרשים ולא הצלחנו. הרבה דברים לא הלכו לנו העונה, הכל קשה אבל סיכומים עושים בסוף. עכשיו צריך להתרכז בהישארות בליגה".