מחאת אוהדי בית"ר בבית וגן בסוף השבוע
(צילום: עוז מועלם)

בבית"ר ירושלים מעריכים כי כבר בצהרי יום שלישי הקרוב יוצג שייח' חאמד בן חליפה כשותפו של משה חוגג בבעלות על המועדון. במהלך סוף השבוע התקיימו מספר פגישות נוספות בין הצדדים וחלה התקדמות במו"מ.
אנשיו של השייח' מבית המלוכה בוחנים את עניין בדיקת הנאותות בנוגע לבעלים משה חוגג, ואף יצרו קשר במהלך הימים האחרונים עם עורכי דין של גורמים שתבעו לאחרונה את חוגג בעניינים הקשורים לעסקיו, על מנת לבחון את השותפות עימו, כך נודע לראשונה ל-ynet.
3 צפייה בגלריה
הפגישה בין ראשי בית"ר והשייח' בן חליפה
הפגישה בין ראשי בית"ר והשייח' בן חליפה
אחת הפגישות בין ראשי בית"ר והשייח' בן חליפה
(צילום: בית"ר ירושלים)
חוגג כבר טען בפני חברי משלחת המועדון לדובאי כי השיג סיכום עקרוני עם בן חליפה, כשהמגמה של הצדדים היא לקיים מחר מסיבת עיתונאים שבה יצהירו על השותפות ביניהם. נציגי המועדון ימריאו היום לדובאי על מנת להתארגן לקראתה, כולל הדובר אסף נחום.
בתקשורת האמירתית אמנם ניסו לשמור על איפוק וטענו כי העסקה עדיין לא נסגרה, ואף דיברו על כך שבין היתר דובר על שותפות עסקית בין חוגג לשייח' מעבר לבעלות על בית"ר, אך בבית"ר מספרים על התקדמות, בין השאר בארוחות ערב משותפות שקיימו הצדדים במהלך ס. "אנחנו מקיימים פגישות בימים האחרונים. חוגג טען שהכל מסוכם ומחר תתקיים מסיבת עיתונאים", טענו אמש בבית"ר, כשפרטי החוזה המתגבש נחשפו ב"ידיעות אחרונות".
3 צפייה בגלריה
שלט של אוהדי בית"ר
שלט של אוהדי בית"ר
מחאת אוהדי בית"ר
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
עלי מוחמד
עלי מוחמד
עלי מוחמד. הגיב לקללות וזכה לתמיכת החברים
(צילום: בית"ר ירושלים)
במקביל לפגישות בדובאי, הקהל של בית"ר נמצא במחלוקת עצומה. כמאה מאוהדי הקבוצה הגיעו למתחם בבית וגן כמחאה על ההסכם ההולך ומתגבש, תלו שלט ("84 שנים של צביון לא קונים בכסף"), ציירו את הסמל של הביטקוין, קיללו את משה חוגג והשייח', מאוחר יותר גם את עלי מוחמד ובסוף גם פרצו לאימון וגרמו להפסקתו. בית"ר מצידה הצטיידה במצלמות מיוחדות שתיעדו את הפורעים ותגיש נגדם תביעות אישיות. עלי מוחמד הגיב בעמוד האינסטגרם שלו עם סרטון של מרטין לותר קינג, "רק להמשיך", וזכה לתמיכת שחקני הקבוצה.