מכבי ת"א תנסה להשיג מחר (רביעי, 20:45) ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות, כשתארח את מכבי נתניה, במשחק דחוי מהמחזור השלישי בליגת העל. הצהובים מגיעים אחרי ה-0:1 על סיבאספור בליגה האירופית וה-3:4 הדרמטי מול הפועל חיפה בליגת העל.
"דיברנו על המשחק הקודם (מול הפועל חיפה) וחשוב מאוד שבזמן שנותר לנו עד נתניה - נעבוד קשה יותר כדי לשפר מספר דברים", אמר מאמן מכבי ת"א, יורגוס דוניס, "יש מרווח של שלושה ימים בלבד בין המשחקים וחשוב מאוד שנהיה מרוכזים ונתקן את הטעויות שלנו".
2 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
"מכבד כל יריבה". דוניס
(צילום: אורן אהרוני)
2 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
מחפש ניצחון שלישי ברציפות. דוניס
(צילום: אורן אהרוני)
על הלו"ז הצפוף במיוחד של מכבי, אמר דוניס: "הרבה קבוצות משחקות בפרקי זמן כאלה, זה לא קל. אנחנו צריכים להיות מאוד מרוכזים כי מלבד האיכות והיכולת, הריכוז הוא הדבר הכי חשוב. גם מבחינה התקפית וגם הגנתית".
דוניס התייחס גם ליריבה: "אנחנו מכבדים כל קבוצה. אנחנו יודעים, במיוחד בתקופת הקורונה, שכל המשחקים שונים מבעונה שעברה. קבוצות נלחמות כדי להשיג תוצאה. נתניה היא קבוצה מפתיעה וטובה. הם מנסים לשחק כדורגל עם שחקנים טובים. מבחינתי זו אחת הקבוצות היותר טובות בליגה".
בפן המקצועי, דוניס צפוי לעשות כמה שינויים בהרכב הפותח. שני המגנים מאור קנדיל ואנריק סבוריט צפויים לחזור ל-11.
אבי ריקן: "בגלל שיש צפיפות בין המשחק אז אין הרבה זמן לחיוב או לשלילה, אבל אנחנו מתכוננים כמו שצריך. במשחק האחרון נתנו לדברים להתפתח בחלק מהדקות לרעתנו, אבל ניקח את הדברים הטובים, שזה האופי והחזרה מפיגור. ראו שיש אצלנו אנשים שגם כשהם עייפים הם באים ונותנים את הכל כשצריך אותם".