ירדן שועה לא ישחק במדי מכבי חיפה עד סיום העונה ועתידו במועדון לא ברור. הבוקר (חמישי) החליט הבעלים יעקב שחר שחלוץ לא ייכלל בסגל במשחקים שנותרו ובנוסף יתאמן באופן אישי בנפרד מחבריו. גורם בקבוצה אמר בעקבות ההחלטה של נשיא המועדון: "עבור שחר, התנהלות ומוסר חשובים יותר מכל דבר אחר, הקווים האדומים והגבולות מאוד ברורים".
עדיין לא ידוע אם שועה ימשיך בקבוצה בעונה הבאה, ומי שיקבל את ההחלטה הסופית לגביו יהיה המאמן הבא של הירוקים, ככל הנראה ברק בכר. החלוץ ישוחח בקיץ עם המאמן הבא ועם יעקב שחר ואז יקבע אם יישאר, יושאל או יימכר.
1 צפייה בגלריה
ירדן שועה
ירדן שועה
יישאר ביציע? שועה
(צילום: ראובן שוורץ)
כפי שנחשף הבוקר ב-ynet, לאחר שלא שותף באימון הקבוצה שנערך אמש זומן שועה לפגישה עם ראשי מכבי חיפה, ובה התקבלה ההחלטה להימנע משיתופו בהמשך הפלייאוף העליון.
החלוץ לא נכלל בסגל בשני המחזורים האחרונים עקב בעיות משמעת. במשחק מול הפועל באר שבע נופה כי איחר לאימון המסכם, ובמחזור האחרון מול הפועל תל אביב בעקבות התחצפות למאמן הכושר פול גרובס.
במועדון עדיין ממתינים בדריכות להודעה הרשמית של הבעלים שחר בנוגע לזהות המאמן בעונה הבאה. מי שזוכה לעדיפות הוא כאמור בכר, שכפי שפורסם לראשונה ב-ynet נעשתה אליו פנייה רשמית. בכל אופן, נראה כי שחר שומר כרגע את הקלפים קרוב לחזה ולא ממהר לשתף בלבטים שלו.

בלבול: "לא פשוט לנצח אותה קבוצה פעמיים בשבוע"

מאמן הקבוצה, מרקו בלבול, דיבר לקראת המשחק מול באר שבע בשבת: "חשוב לנו להמשיך את היכולת הטובה משני המשחקים האחרונים, מול באר שבע ומול הפועל תל אביב. לא פשוט לנצח את אותה קבוצה פעמיים באותו שבוע. כל משחק בפלייאוף הזה הוא משחק קשה ונעשה את הכל כדי להמשיך לשחק את הכדורגל הטוב ולנצח".
דולב חזיזה, הוסיף: "אנחנו באים למשחק מול הפועל באר שבע, כמו שאנחנו באים לכל משחק – לנצח. חזרנו ליכולת שהצגנו במשך כל העונה ואני שמח על כך. אני בטוח שכולם מרוצים וחשוב לנו להמשיך ככה. קצת חבל לי על תחילת הפלייאוף והזמן שלקח לנו לחזור לעצמנו, אבל אנחנו מרגישים טוב ובאים לנצח".
פורסם לראשונה: 10:01, 25.06.20