מכבי חיפה עשתה אתמול (ראשון) צעד גדול לעבר החזרת צלחת האליפות לכרמל אחרי עשור. ה-2:2 בבלומפילד השאיר את הפער בין הירוקים לצהובים על ארבע נקודות כאשר בקופה נותרו תשע עד לסיום העונה. בינתיים, אוהדי הקבוצה בטירוף על הכרטיסים למשחק מול מ.ס אשדוד בסמי עופר בשני הבא ו-20 אלף כבר נמכרו. ניצחון של הירוקים עשוי להבטיח אליפות ראשונה מזה עשור.
אחרי הפתיחה האדירה של מכבי ת"א, שהובילה 0:2 כבר בדקה ה-19, הקבוצה של ברק בכר שוב הראתה אופי ענק, השוותה בהמשך ואף הייתה קרובה לרשום מהפך. החגיגות בסיום היו מאוד לא אופייניות לקבוצה.
4 צפייה בגלריה
דולב חזיזה ונטע לביא מרוצים
דולב חזיזה ונטע לביא מרוצים
דולב חזיזה ונטע לביא מרוצים
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
האליפות מתקרבת. אצילי
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
המוזיקה שהושמעה בחדר ההלבשה הופסקה תוך שניות ספורות - כדי שהשחקנים יישארו עם רגליים על הקרקע. תרתי משמע. "יש לנו בעוד שלושה ימים משחק לא פחות חשוב בגביע, חצי גמר, משחק שאין ממנו דרך חזרה ואי אפשר לתקן. אנחנו לא רוצים לפספס את ההזדמנות לעשות משהו גדול העונה. צריכים להגיע מפוקסים, זה לא הזמן לחגיגות", אמר שחקן בחיפה.
נשיא המועדון, יעקב שחר, וסגנו עוזי מור נכנסו לחדר ההלבשה בסיום והשניים חיבקו את השחקנים וזכו למחיאות כפיים. אעיד חבשי, שלא נכלל בסגל למשחק, העלה פוסט עם תמונה שהוא מחבק את שחר וכתב: "אל תדאג בוס, אוהבים אותך".
4 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
לא מתכנן יותר מדי שינויים במשחק הגביע מול מכבי ת"א. בכר
(צילום: עוז מועלם)
מי שזכו לשבחיה גדולים מאוד על יכולתם הם עומר אצילי וצ'ארון שרי. דולב חזיזה היה נסער מאוד לאחר שנפגע בפניו במהלך המחצית הראשונה, אך בכר דאג להרגיעו. לקראת חצי גמר גביע המדינה ביום רביעי, הקבוצה תקיים היום אימון קל לשחקנים ששותפו אתמול. בכר יהנה מחזרתו של חוסה רודריגס לסגל.
הירוקים נרגעו לאחר שהבינו שהפציעות של אצילי ודוניו לא חמורות ומדובר בשריר תפוס. "אנחנו מבינים שזה עדיין לא הסתיים, יש עוד הרבה עבודה", אמרו בחיפה. הקבוצה, שנמצאת במלון במרכז הארץ, תמשיך בהכנות למשחק הנוסף מול מכבי ת"א, כאשר המאמן לא צפוי לבצע שינויים גדולים בהרכב.
פורסם לראשונה: 07:25, 10.05.21