שחקני הפועל ת"א חוגגים עם האוהדים
(צילום: עוז מועלם)

בעקבות החגיגות של שחקני הפועל תל אביב עם האוהדים אתמול (שלישי) בבלומפילד, שוחח המשנה למנכ"ל משרד הבריאות פרופסור איתמר גרוטו עם יו"ר מינהלת הליגות ארז כלפון, והבהיר לו כי התנהגות זו אינה מקובלת.
ממשרד הבריאות נמסר כי הוא בוחן את האירועים ורואה בחומרה התנהגות זו, כשהשחקנים עצמם התגודדו והתחבקו בניגוד מוחלט להנחיות ואף יצאו לקהל וחגגו בסמוך אליו. אי שמירת הכללים, תוך הפרה גסה של ההנחיות, מסכנת את בריאות השחקנים ועשויה לגרום להידבקות ולעצירת פעילות הקבוצה. הגעת האוהדים לאזור האצטדיון וההתקהלות ההמונית שנוצרה בעקבות קיום המשחק, עשויה להוביל למקרי הידבקויות באוכלוסיה ולהשלכות קשות על התמודדות מדינת ישראל עם מגפת הקורונה".
2 צפייה בגלריה
הפועל תל אביב חגיגה עם האוהדים
הפועל תל אביב חגיגה עם האוהדים
הבעלים ביקשו מהשחקנים להגיע לאיזור
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
פרופ' איתמר גרוטו
פרופ' איתמר גרוטו
פרופ' איתמר גרוטו
(צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת)
יו"ר המינהלת, ארז כלפון, שוחח עם נציג המועדון בדירקטוריון זאב גרינברג, והבהיר לו את חומרת המעשה. גרינברג התחייב לערוך שיחה עם השחקנים ולהעמיד אותם על טעותם, מתוך ההבנה כי חובה על השחקנים והאוהדים לשמור על הנחיות משרד הבריאות.
בשל החגיגות במשטרה ידרשו מעתה מהקבוצות להקצות סדרנים על מנת למנוע אירועים מהסוג הזה, כאשר כבר התקבל מידע על כך שאוהדי מכבי ת"א מתכננים להגיע לעודד מחוץ לשער 11 הערב (20:45) משחק מול מכבי חיפה.
בהפועל ת"א התייחסו לאירועים: "אנו קוראים מכאן לאוהדי הקבוצה לשמור ככל הניתן על כללי הריחוק החברתי. אנחנו מתגעגעים אליהם, מרגישים אותם איתנו בכל מקום, אך בכדי שנוכל לחגוג יחדיו בין כותלי האצטדיון ולא מאחורי גדרות, כולנו צריכים להתאחד ולהיצמד להוראות - עם כל הקושי שבדבר". למרות ההודעה, חלק מראשי המועדון היו אלה שביקשו מהשחקנים להגיע לאזור החגיגות ואחד מהבעלים אף רקד עם השחקנים.
צפו בתקציר: הפועל ת"א -בית"ר י-ם
(באדיבות צ'רלטון)