הפועל עפולה איימה שלא תופיע, הגישה עתירות וערעורים, אך שום דבר לא עזר והיא עלתה הערב (חמישי) למשחק שלה מול הפועל נוף הגליל. למרות הכל היא דווקא רשמה ניצחון 1:2, שהיה הרביעי שלה ברציפות ופתחה פער של ארבע נקודות על בני לוד, שנמצאת בבידוד.
דווקא האורחת עלתה ליתרון כשפדרו פטראצי כבש בדקה ה-23. דודו ביטון השווה (35) וערן לוי (57) הפציץ שער אדיר, שהיה גם שער הניצחון.
2 צפייה בגלריה
שלומי דורה
שלומי דורה
מצפה למעידות של לוד. שלומי דורה
(צילום: אורן אהרוני)
כעת ממתינים בעפולה שלוד תצא מהבידוד ותשחק את שלושת משחקיה – הקבוצה של ראובן עטר צריכה לפגוש את אום אל פאחם, הפועל פ"ת והפועל אשקלון ולהוציא לפחות חמש נקודות כדי לשחק במבחנים ולא לרדת ליגה באופן אוטומטי.
בני סכנין המשוחררת סיימה את העונה שלה בסטייל, עם 0:3 על הפועל רמת השרון. אילון אלימלך כבש את הראשון, אוסאמה חלאיילה הוסיף צמד.
2 צפייה בגלריה
בני סכנין חוגגת עלייה
בני סכנין חוגגת עלייה
משוחררת. בני סכנין
(צילום: מוחמד חניף)
אלופת הליגה הלאומית נראית מוכנה גם לגמר הגביע בעוד עשרה ימים כשגברה בחוץ 1:2 על מ.ס כפר קאסם. לידור כהן ודור חוגי הבקיעו, מוחמד טהא השווה זמנית.
במשחקים נוספים: בית"ר ת"א/בת ים הפסידה 3:1 להפועל קטמון, הפועל רמת גן חגגה מול הפועל ראשון לציון עם 2:5, אשקלון הובסה בביתה 3:0 מול אום אל פאחם והפועל עכו ואחי נצרת נפרדו בתיקו 0:0.