הקורונה ממשיכה לפגוע בכדורגל הישראלי. בעקבות שורה של מקרי הדבקה, החליט היום (חמישי) משרד הבריאות להפסיק לאלתר את פעילותן של הפועל חדרה ובני סכנין.
ההנחיות שניתנו לשחקני ואנשי הצוות של שתי הקבוצות כוללות כניסה מיידית לבידוד מלא והפסקה מלאה בשל האימונים והמשחקים. כתוצאה מכך נדחו שלושה משחקים: בני סכנין – מכבי חיפה והפועל חדרה – הפועל ב"ש, שתוכננו ליום ראשון הקרוב במסגרת המחזור השלישי ובית"ר ירושלים – הפועל חדרה, שכבר נדחה פעם אחת והיה אמור להתקיים ביום שבת הבא.
2 צפייה בגלריה
שחקני בני סכנין
שחקני בני סכנין
שחקני בני סכנין. נכנסו לבידוד
(צילום: ראובן שוורץ)
"לקראת סוף השבוע הבא ייערכו בדיקות נוספות לשחקני ואנשי צוות הקבוצות ובהתאם לתוצאות יוחלט על המשך פעילותן. מועד חלופי למשחקים יימסר בהמשך, לאחר החלטת משרד הבריאות בנוגע לסטטוס פעילות הקבוצות", נמסר בהודעת המינהלת.
כזכור, בסוף השבוע האחרון התגלה שמאמן סכנין, אלדד שביט, חיובי לנגיף. מאוחר יותר נמסר שגם השחקנים ראמי חמאדה ובשיר בהג'את בין הנדבקים, והבוקר (חמישי) התברר כי גם הבדיקות של מחמוד קנדיל וחסן חילו חזרו חיוביות.
2 צפייה בגלריה
הפועל חדרה
הפועל חדרה
הופסקה כרגע פעילותה. הפועל חדרה
(צילום: אורן אהרני)
"ההתנהלות סביב כל מה שקורה בסכנין היא לא בסדר ומסכנת חיים", אמר ל-ynet בשעות הבוקר המנכ"ל חאלד דוכי. "המשך האימונים וקיום המשחקים במצב כזה פוגעים בבריאות השחקנים ובמשפחותיהם. המאמן וחלק מהשחקנים שנדבקו דיווחו כי הדביקו את בני משפחתם".
מבני סכנין נמסר לאחר ההחלטה: "כפי שדרך ארץ קדמה לתורה, כך חוכמה ובריאות האדם קדמה לתקנה. טראומה צורבת עברה על המועדון ואותותיה טרם הרפו. אף על פי כן, המועדון יעשה ככל שניתן כדי לצאת במהרה מתוך הנסיבות אשר הונחתו עליו".
אצל הפועל חדרה המאמן שרון מימר נמצא, כידוע, חיובי לנגיף הקורונה ולאחריו גם ארבעה אנשי צוות נוספים ושני שחקנים.