צפו במכבי ת"א מגדילה את הפער
(צילום: באדיבות צ'רלטון)

אכזבה קשה במכבי חיפה בעקבות ההפסד 2:1 הביתי להפועל תל אביב, שהותיר את הקבוצה במרחק של 9 נקודות ממכבי תל אביב ולמעשה העניק את האליפות לצהובים. במועדון העבירו ביקורת על יכולת השחקנים, בייחוד של חוליית ההגנה שנראתה רע מאוד במחזור החזרה לליגת העל בתום פגרת הקורונה הממושכת.
גם סנטיהו סלליך ספג ביקורת רבה בעקבות היכולת שהציג והירוקים יודעים כעת שהפסד נוסף למכבי תל אביב ביום רביעי הקרוב יוריד סופית את המסך מעל למאבק, יוביל לפתיחת ההכנות לעונה הבאה וגם להכרעה לגבי עתידו של מרקו בלבול.
3 צפייה בגלריה
מרקו בלבול
מרקו בלבול
מרקו בלבול ביציע
(צילום: ראובן שוורץ)
הפנים של אנשי מכבי חיפה, השחקנים והנשיא יעקב שחר הזכירו את אלו שנראו בעונות המאכזבות הקודמות. הירוקים של אתמול הזכירו את אותה קבוצה לוזרית, חלשה, חסרת רצון ותשוקה. עד אתמול דיברו במועדון על כך שמכבי חיפה יכולה להביט למכבי תל אביב בלבן של העיניים ולחולל שינוי במשחק העונה. היה זה גם ההפסד השני ברציפות בסמי עופר, אחרי ההדחה מהגביע מול הפועל באר שבע לפני שהמשחקים הופסקו.
מדובר במכה קשה מאוד במשחק בו שיחקה מכבי חיפה בהרכב חסר, ללא נטע לביא וסאן מנחם שספגו צהוב חמישי מול הפועל באר שבע (לכאורה בכוונה על מנת לא להחמיץ את מכבי ת"א), יובל אשכנזי ודולב חזיזה. האחרון נכלל אמנם בסגל אתמול, אבל ככל הנראה עדיין אינו כשיר.
3 צפייה בגלריה
מכבי חיפה מאוכזבת
מכבי חיפה מאוכזבת
מכבי חיפה הזכירה את השנים הקודמות
(צילום: ראובן שוורץ)
חוליית ההגנה נראתה מביכה פעם אחר פעם והקבוצה עלולה הייתה לספוג תבוסה אלמלא החמצות גדולות של האדומים. טרנט סיינסברי נראה רע, רמי גרשון לא מתאים לשחק כמגן בקו של ארבעה שחקני הגנה, סלליך איבד כדור מכריע בשער הראשון ולא נראה במשחק, וגם לג'וש כהן היה חלק בשער השני שכבש עומר דמארי. צ'ארון שרי וניקיטה רוקאביצה לא נראו במגרש.
המחליפים ירדן שועה ומקסים םפלקושצ'נקו הכניסו מעט חיים להתקפת הירוקים, אבל התחושה היא שבלבול שגה כשלא הציב אותם בהרכב הפותח. המאמן, שריצה אתמול עונש הרחקה כשישב ביציע, ספג ביקורת רבה. "קורה שקבוצה לא נראית טוב אבל הגענו למאני טיים", אמר אחד השחקנים. "אנחנו בפלייאוף ולא הגיוני שניראה ככה. ההרכב היה לא מובן וביכולת הזו אין לנו מה למכור מול מכבי תל אביב ביום רביעי".
3 צפייה בגלריה
מכבי חיפה מאוכזבת
מכבי חיפה מאוכזבת
עוד לא הודיע מי יאמן בעונה הבאה. שחר
(צילום: ראובן שוורץ)
כאמור, במקרה של הפסד לצהובים שיגדיל את הפער בצמרת ל-12 נקודות ויסיים מעשית את העונה יפתח יעקב שחר בהכנות לעונה הבאה. עד כה לא הודיע הנשיא מי יעמוד על הקווים ב-2020/21 ולא מן הנמנע שבלבול ישלם את המחיר למרות העונה הסדירה המצויינת. לקראת המשחק מול מכבי תל אביב צפוי המאמן לבצע לפחות שלושה שינויים ולהציב את לביא, מנחם ופלקושצ'נקו בהרכב.