אחרי שתי עונות - ז'וזואה עוזב את הפועל באר שבע ומצטרף ללגיה ורשה הפולנית. לשחקן הפורטוגלי וראשי באר שבע היה ברור עוד לפני סיום העונה האחרונה כי בשל רצף עבירות המשמעת בהשתתפותו, הוא לא ימשיך בעונה הבאה, והשחקן אף העביר מסר ברוח זו לסוכניו.
מהקבוצה נמסר: "‏הפועל באר שבע הגיעה לסיכום עם המועדון הפולני לגיה ורשה על מעברו של ז'וזואה. המועדון מודה לו על תרומתו ומאחל לו הצלחה בדרכו החדשה". לגיה ורשה (בה גם ישחק ג'ואל אבו חנא) זכתה בעונה האחרונה באליפות פולין ותשחק בסיבוב הראשון של מוקדמות הצ'מפיונס מול בודו גלימט הנורבגית.
2 צפייה בגלריה
ז'וזואה חוגג
ז'וזואה חוגג
עובר לפולין. ז'וזואה
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
ז'וזואה
ז'וזואה
היה מעורב ברצף של עבירות משמעת. ז'וזואה
(צילום: עוז מועלם)
מבחינה מקצועית, בבאר שבע היו כמובן מרוצים מאוד מיכולתו של הפורטוגלי וכמובן שהיו מעוניינים שימשיך. אבל התנהגותו הבעייתית מאוד שהתבטאה בתקריות רבות כנגד אנשי המועדון, שחקנים יריבים ושופטים, גרמה לבאר שבע להחליט על שחרורו.
התקרית האחרונה, שהתרחשה שעתיים לפני משחק הליגה במחזור הלפני אחרון של הפלייאוף העליון, היא שהובילה בסופו של דבר לשחרורו. באותה תקרית הוא ושגיב יחזקאל החליפו מהלומות אחד עם השני והפורטוגלי נזקק לטיפול רפואי. השניים הושעו באופן מיידי מהקבוצה ולא שותפו גם במחזור הנעילה נגד מכבי חיפה. ז'וזואה רשם בבאר שבע 18 שערים ו-11 בישולים ב-67 הופעות בכל המסגרות.
מי שכן יישאר במועדון הוא מריאנו בריירו. האחרון, שהגיע בקיץ שעבר על תקן של שחקן זר בהשאלה יחד עם בן ארצו מרסלו מלי, הפך במהלך העונה לאזרח ישראלי בשל יהדותה של סבתו מצד אמו. העובדה שהוא לא משמש עזר תרמה מאוד לאנשי באר שבע לממש את האופציה לרכישתו ולהחתימו לשלוש עונות נוספות.